Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Thank you for loving me -TC » You're a biatch, ya know ? A very cute one [9]

Thank you for loving me -TC

22 nov 2009 - 16:24

815

1

191



You're a biatch, ya know ? A very cute one [9]

Whooei ik verveel me dus vandaar deel 9

Bill pov
Ik voel Toms adem in mijn nek slaan, zijn handen stoppen net onder de rand van mijn boxer waar hij mijn huid masseert. Een opgewonden kreuntje ontsnapt tussen mijn lippen door en mijn ademhaling is zwaar en hard. Tom móet wel doorhebben dat ik ontzettend geil ben nu. Alweer stop ik hem niet, en waarom, joost mag het weten. Plots haalt hij zijn handen uit mijn boxer en draait mij om zodat onze blikken mekaar vinden. De drang om hem te zoenen is duidelijk aanwezig. Nog steeds heb ik er geen verklaring voor waarom ik me zo aangetrokken voel tot Tom. 'haha, Billa, je dacht toch niet echt dat ik je ging lopen rukken?' Dit komt aan als een klap in mijn gezicht, dat meent hij niet. Vernederd draai ik mijn hoofd weg en voel tranen achter mijn ogen prikken. Waarom trek ik het mij zo aan? Tom is mijn broer, hij heeft gelijk, waarom zou hij mij gaan rukken? Dat is toch ranzig? Maar waarom voelde het dan zo goed. 'Hé, Billa, wat is er nou?' Hij legt zijn hand op mijn rug. Het ene moment vind ik hem de grootste zak op aarde en het volgende moment smelt ik weg onder zijn aanrakingen, dat is nou juist het probleem. 'Bill jongen, jij hebt gewoon een keer harde seks nodig, je bent gewoon niets gewend.' Dankje Tom, dat je me weer zo lekker met mijn neus op de feiten drukt. Ik haal mijn schouders op. Het enige waar ik nu zin in heb is rust, tijd om na te denken. 'Misschien, maar wie wil er nou, nouja, het met mij doen?' Tom kijkt mij spottend aan. 'was dat een serieuze vraag? Wat dacht je van al die 38946395 fans die ernaar smachten om 1 nacht, maar voor 1 nacht met jou het bed te delen?' Ik zucht diep, hij begrijpt het niet hè. 'Je weet dat ik geen seks wil zonder liefde Tom, dat jou dat niets uitmaakt en ik toevallig je tweelingbroer ben, wil nog niet zeggen dat ik ook hetzelfde ben als jou in dit opzicht..' Tom haalt zijn schouders op. 'Je moet het zelf ook maar weten, ik ga nog even pitten zodat we morgen uitgerust zijn als we naar de malediefjes vliegen.'Scheiße dat was ik alweer vergeten. We gaan dit jaar, nét als vorig jaar, 3 weken samen naar de Malediven op vakantie. Nog even kijkt Tomi mij lief aan, waarop ik terug glimlach. Dan loopt hij de keuken uit de trap op.

Tomi pov
Traag open ik mijn ogen, voor de tweede keer vandaag, en kijk recht in het lachende gezicht van Bill dat boven mij hangt. 'Damn Bill.' Mok ik. Beteuterd kijkt hij me aan. 'Zie je niets anders aan mij?' Vraagt hij met een pruillipje. Ik bekijk hem nog eens goed: Een net zwart lijntje is om zijn chocoladebruine ogen getrokken, een piercing in zijn wenkbrauw, parelwitte tanden in zijn glimlach, zijn haar... Wacht eens; Zijn haar! Ik ga wat rechter op zitten om het beter te kunnen bekijken, waardoor Bill op mijn schoot terecht komt. Hij kijkt me vragend aan. 'Je hebt dreads..' Breng ik enigzins verbaasd uit. Met een big-smile knikt hij. 'Wat vind je? Zijn ze mooi?' Zijn stem klinkt vrolijk, maar toch bespeur ik ietwat onzekerheid. Ik neem een dread tussen mijn vingers en doe alsof ik heel lang moet nadenken. 'Het is, anders...' Even zwijg ik en bekijk ze van wat dichterbij. 'Harstikke mooi hoor Billa, het past wel bij je.' Zeg ik glimlachend. Blij kijkt Bill me aan en drukt een kus op mijn wang die direct begint te tintelen. Waarom tintelt mijn wang? Het is maar een kusje, zo bijzonder is dat niet, dat doen we heus wel vaker hoor, komop we zijn broers. 'Wanneer heb je ze laten zetten dan?' Vraag ik maar om mijn gedachtes ergens anders op te vestigen. 'Vanmiddag.' Antwoord mijn broertje nog steeds even blij. 'Wtf, vanmiddag? Hoelaat is het dan? We moeten nog inpakken en we moe-' Bill onderbreekt mij. 'Het is half 5, daarom ging ik ook maar even kijken wanneer je wakker ging worden, ik heb mam al gebeld dat we zo komen en Georg en Gustav zijn al de hele middag weg.' Ratelt hij. Georg en Gustav weg? Ik kan me niet herrineren dat die, ohja dat is waar ook, die gingen op vakantie naar Tenessee. 'Nou, hup uit bed en als een gek je gaan opfrissen en aankleden, dan kunnen we naar mam en dan naar huis, want zij heeft nachtdienst en ik wil dr nog wel even zien voordat we wéer weg gaan.' somt Billa op voor mij. Snel duw ik Bill, die nog steeds op mij zit, van me af schiet in mijn kleren en plens in de badkamer nog wat water in mijn gezicht. Dan nog wat deo en een scherp snoepje en dan ben ik weer fris.



jaja
poepoe
nounou
zozo
zekerwel
reactiez ? (:


Reacties:


gaiathegoth
gaiathegoth zei op 10 aug 2011 - 23:21:
oewww
snel verdeeeeer
<333