Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Kay, I'll Help You, But Give The Book Back, Eh!

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

22 nov 2009 - 20:41

1237

2

285



Kay, I'll Help You, But Give The Book Back, Eh!

**Iye=Nee** **Dit is het lied: http://www.youtube.com/watch?v=R5nT7HZeBVs&feature=PlayList&p=B64041FBBF8D50C3&index=57 ** **Laat een berichtje achter, bitte? *puppy oogjes***

Ze hebben wel genoeg gehad, arigatou, Sasori-San, eh. Zeg je met een glimlach. Ik wil niet dat ze net als Konan worden, eh. Lach je. Sasori kijkt je schuin, vragend aan.
Ik bedoel, ik wil niet dat ze dik worden, eh. Dai heeft al overgewicht, eh. Sasori knikt begrijpend. Hij haalt zijn schouders op. Blij dat ik kon helpen. Hij zet het bakje weer weg voor je en legt de pincet terug op zijn plek.
Mata ne, eh. Zeg je terwijl hij je kamer uitloopt, hij zwaait afgezaagd terug.
Je wacht tot de deur dicht is, dan sluit je het hok van Dai en Akina. Je gaat languit op je bed liggen en pakt met je goede hand je favoriete boekje onder je kussen vandaan. Was jij blij dat Pein hem niet had gevonden! Je had hem vast en zeker in moeten leveren!
Ja ja, jouw lievelingsboekje is niks minder dan de beroemde Icha Icha Paradise!
Oke, pornoboekje misschien, maar wel met een uhm interessante verhaallijn! Ja, dat was het, interessante verhaallijn
Je slaat het boek open, je was net voor het midden en begon weer te lezen.
Een paar bladzijdes verder wordt er tegen de deur van je kamer getikt, je besluit dat je geen zin hebt om open te doen dus je leest verder. Weer wordt er tegen de deur getikt. Je reageert nog steeds niet. Je hoort wat gescheld, en dan wordt de deur ingetrapt door niemand minder dan. Deidara =.=
In paniek schuif je je boekje onder je kussen, want Deidara kennende zou hij je sneller verlinken dan dat je boek kon zeggen.
Kohaku-Chan! Help me effe, wil je, un? Zegt hij, je kijkt op en probeert zo natuurlijk mogelijk te kijken.
Met, eh? Vraag je.
Met klei maken, moet het toch ergens vandaan halen, un.
Je zucht, daar had je nou écht geen zin in. Gomen, heb effe geen zin man, eh. Zeg je, eigenlijk wou je gewoon verder lezen, maar dat zou hij toch niet weten.
Kom nou gewoon, un! Leider-Sama heeft gezegd dat we elkaar moesten helpen, un!
Ja nou, het was niet alsof jij het overgebleven hand kwam gebruiken om Dai en Akina te voeren! Dat moest Sasori-San doen, eh!
Díºs? Sasori-Danna, wí­l me niet helpen, un! Het is zijn kunst-soort niet, un!
Lekker boeiend, Kinpatsu, eh!
Met zijn overgebleven hand trekt Deidara het kussen onder je hoofd vandaan, waar je half op ligt en drukt het in je gezicht.
Mmmoorphhff! Mompel je onder het kussen, je duwt met je goede hand die van Deidara weg en snakt naar adem.
Godver Deidara ik stikte bijna, eh!
Deidara grip op het kussen verslapt, tot hij het helemaal niet meer vast heeft, je kijkt verbaasd omhoog. Met zijn hand grijpt hij snel naar iets dat op je bed ligt, waar net je kussen lag, en springt op.
Kut! Je boek!
Iye! Deidara! Geef terug, eh! Je springt van je bed af terwijl je naar Deidara staart, die nog steeds jouw boekje in zijn hand heeft.
Geef. Terug. Eh. Zeg je terwijl je je goede hand uitsteekt, Deidara kijkt bedenkelijk van het boekje naar jou.
Hmmm.. Ik heb een leuke deal voor je, un.
Je zucht diep. Nou, vertel dan maar, eh.
Kijk Begint hij. Jou houdt blijkbaar van porno. Kan ik je gelijk in geven, blijkbaar houden vrouwen van Yaoi, un. Dat boeit me niet, ik snap vrouwen toch niet
Je lijkt er alleen wel op, eh. Kuch je, Deidara kijkt je vernietigend aan, maar gaat dan verder met zijn verhaal.
Ik zat dus zo te denken; Jij helpt mij met mijn klei, un.. En ik wil dat boekje toch maar eens lenen, weet je, un. Zegt hij met een geniepig glimlachje.
Duuus. Je snapt vrouwen niet omdat ze van Yaoi houden, maar je wil het wel zelf lezen, eh? Vraag je verbaasd.
Jij zit duidelijk nog niet over de helft; dí¡í¡rna komt pas het échte werk, en dan is er niet alleen maar Yaoi, weet je, un. Zegt hij.
Je gromt wat onverstaanbaars, maar in de zin van vieze vuile -bliep bliep bliieeeep-, Deidara lacht zelfvoldaan.
Godver. Nou vooruit, eh. Maar ook maar één woord hierover aan Pein, en ik sla je kop in tienen, vervolgens castreer ik je in de straten van Konoha, hak je mannelijkheid in mootjes, voer ze aan de larven, en die voer ik weer aan Dai en Akina, eh.
Deal, un. Zegt hij.
Hij draait zich om en duwt met zijn voet de deur open (want zijn ene arm is gebroken, en zijn ander hand is vol.)
Jij grist nog even snel je iPod van je bed af en legt je kussen terug, daarna hobbel je achter Deidara aan.
Je loopt sloom mee naar zijn kamer, die hij ook opentrapt met zijn voet, je volgt geïrriteerd.
Nou, hier ben ik dan, eh. Wat moet ik doen, eh? Zeg je, Deidara wijst met zijn hand (met jouw boek erin) naar een stoel achter een soort werktafel/bureau-achtig ding. Er staan twee stoelen, en een afgezaagd, klein bureaulampje, dat wel goed werkt.
Ga maar zitten, un, ik zal wel wat spullen pakken. Zegt hij, je knikt en ploft neer op een stoel, je doet je iPod in en zet hem aan, je gaat door je PlayList, en stopt op Fräulein Wunder, met Wenn ich ein Junge wär.
Je zingt zachtjes mee met het lied terwijl Deidara wat door de kamer loopt, op zoek naar iets.

Ich hab die Hand in meiner Hose.
Ich kauf mir Playboy, saufe Bier.
Und wenn wir Größenvergleich machen, ham die andern nix zu lachen.
Denn ich hab den Größten hier.
Ich will nur DMAX gucken.
Und Jacki-Cola schlucken.
ich würd mich selber küssen.
Und nur zum Spaß freihändig pissen.

Je schrikt op als er een pak met spul vlak voor je op het bureau neerkwakt. Deidara kijkt je aan.
Ben je er helemaal bij, un? Vraagt hij plagend, je duwt hem met je goede hand weg.
Ja ja, was gewoon aan het zingen man, eh.
Deidara haalt wat spullen uit het pak (je hebt geen idéé wat het is. En dat is niet sarcastisch bedoelt) en kijkt je aan.
Ik moet dit mengen om goede, kneedbare klei te maken, gewone play-doh werkt nou niet echt, weet je, un.
Je knikt begrijpend.
Gewoon bij elkaar doen, eh?
En goed kneden, un. Er kan niks fout gaan. Hoop ik, un.
Je zucht en strekt je armen, je neemt een beetje van dit en wat van dat, Deidara doet hetzelfde, maar met wat ander spul. Jullie gooien het op één hoop en proberen het samen te kneden; wat niet echt lukt
Fack, dis moelijk, eh. Mopper je.
Nou, normaal heb ik ook vier handen weet je, twee handen, twee extra monden, un.
Ieuw, kauw jij dat spul, eh?!
Deidara laat zijn handen zien, daar zitten ze; twee monden, één in elke hand. Je knippert met je ogen.
.. Je mag nu gaan lachen hoor, un. Zegt hij verslagen, je glimlacht naar hem.
Waarom zou ik? Iedereen op deze wereld is facking raar, eh! Zeg je, Deidara kijkt je verbaasd aan.
Ik bedoel; kijk naar mij! Ik zing als ik de gelegenheid krijg, en ik kí¡n het echt niet, en Sasori, heeft het lichaam van een po-
Ik vind anders dat je best goed kan zingen hoor, un.
Je stopt middenin je zin en kijkt Deidara aan.
O-oh. Arigatou, eh. Zeg je, hij glimlacht lichtjes.
In stilte werken jullie verder aan de klei, ongeveer een kwartiertje later kijken jullie naar jullie creatie; een hoopje van half-gekneden klei.
Huh, niet echt gelukt he, eh? Lach je.
Had erger gekund, un. Lacht Deidara.
Je kijkt op de klok in Deidara zijn kamer. Verdomd, verdraaid kutterdekut, eh! Scheld je tegen jezelf, Deidara kijkt je aan.
Wat, un?!
IK HAD DIE VERDOMDE FORMULIEREN ALLANG BIJ PEIN-SAMA IN MOETEN LEVEREN, EH!


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 23 nov 2009 - 8:37:
Lol. Deidara is een vieze jongen! En jij een heel stout meisje! 8D Zomaar vieze boekies gaan lezen!
Snel verder plz.! >D


DreadQueen
DreadQueen zei op 22 nov 2009 - 23:11:
nais ^^
snel verder!!
XX.