Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Miyavi » He's my boy. He's my secret. » The best feeling ever was the time i first met you [1]

He's my boy. He's my secret.

26 nov 2008 - 19:19

217

1

333



The best feeling ever was the time i first met you [1]

Terugblik.


Gillend spring ik op en neer zodra de lichten van de zaal dimmen. Vol spanning wacht ik af tot Miyavi het podium opkomt. Ik heb nog nooit van hem, of haar, geen idee, gehoord maar mijn vriend, en mede bandgenoot, is helemaal weg van zijn, of haar, muziek en sleepte mij mee naar het concert. Dan horen we muziek en het gegil word een paar seconden luider, tot er ook gezang klinkt. Een aangename rilling gaat door mijn lijf. "Is dat Miyavi?" vraag ik. "Absoluut!" hypert mijn vriend. Wauw, die stem. Niet veel later doemt er een spotlight op, vlakbij ons. En daar staat ie dan: de beroemde Miyavi. Mijn mond valt letterlijk open van verbazing en even maakt mijn hart een sprongetje. "Wow." breng ik fluisterend uit bij het zien van een ongelofelijk knap persoon. Miyavi draait zich om en glimlacht naar me, waardoor ik het bloed naar mijn wangen voel stijgen. Vlinders in mijn buik overheersen en ik sta als verstijfd aan de grond, terwijl iedereen om mij heen hyper op en neer springt.
Kun je zo snel op iemand verliefd worden?
Kun je zo extreem op iemand verliefd worden?
Ook al is die persoon zo onbereikbaar als wat?
Ja dus.
Ik ben verliefd.
Verliefd op Miyavi.
En ik weet niet eens of het een man of een vrouw is.


Reacties:


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 29 nov 2008 - 8:19:
haha je kunt ook gewoon verblind raken door zoveel knapheid x]

haha ik dacht eerst ook dat miyavi een meisje was mnaar dat kwam omdat die poster die ik toen gezien had hij egt eeen meisje leek en aan de naam kun je het niet horen ]

xoxo snel verder