Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » April en Legolas; twee elfen. » Toekomst

April en Legolas; twee elfen.

24 nov 2009 - 12:03

230

1

225



Toekomst

liedje: Nick en Simon met The one hold you sorry voor de kortheid.

http://www.youtube.com/watch?v=PbPqP3Xl9KE&feature=PlayList&p=FC11786DE32A7569&index=6

'Hij is van mij,'grauwde hij, en ik schrok van zijn blik. Die was zwart, doods. Bang stapte ik achteruit, en struikelde over een baal stro. Toen werd het, weer, zwart voor mijn ogen.

'Äerindo?' riep ik. 'Waar zit je?' Een jonge elf met zwart kort haar kwam aanrennen.
'Ik was daar. Met Legolas aan het schieten.' Ik knikte, opgelucht... Bij hem was hij veilig... Opeens verscheen mijn vader achter een van de bomen vandaan.
'En nou hierkomen!'schreeuwde hij. 'Ik heb het je nog niet vergeten.' En toen was daar Rölin.
'Blijf met je handen van haar af!' riep hij.

'Hallo? April? Wakker worden!'klonk ineens een stem. Wacht. Dit klopte niet... Dat was de stem van Lindir.
'Wakker worden meid...' Ik deed mijn ogen open.
'Wat is er gebeurd?'
'Nïchíº had je kind toch afgepakt?'
'NIet mijn kind.. Mijn vondeling.'
'Ook goed. Hij blies zo'n pijltje met gif naar je toe. Die raakte je..'
Het kon me weinig schelen. Ik wou Äerindo!
'Waar is Äerindo?'
'Die is veilig. Naast je om precies te zijn..' Ik zuchtte opgelucht. Ik leefde, hij leefde. Nou hopen dat Legolas ook nog leefde...
Dan konden we met z'n 3e een toekomst opbouwen.
Stop. Dat is krankzinnig, dacht ik. Legolas is niet voor jou... Die heeft vast en zeker al wel een ander...
Maar toch, wierp een andere gedachte er tegen in. Het zou toch kunnen dat...
EN NOU STOPPEN! dacht ik keihard.De stemmetjes zwegen.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 24 nov 2009 - 16:44:
Ze moet gewoon wel met Legolas gaan :]
Legolas is cute.
Haldir is lekker het cutest
of dat vind ik :]
Anyway yay!
Äerindo is terug bij haaaaaar ;D
<33
Leuk hoofdstuk!