Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Evanescence » opeens.. < two shot with Amy Lee > [Afgewerkt] » I didd'nt thought that I go back to real live..!

opeens.. < two shot with Amy Lee > [Afgewerkt]

24 nov 2009 - 19:00

222

2

359



I didd'nt thought that I go back to real live..!

even korte inleiding; Amy was bewusteloos geraakt toen ze begon te zingen. de dokter zij dat hij niks kon ontcijferen van wat er aan de hand was. Later viel ze weer weg en raakte in de '''hemel'' zeg maar..

Amy pov.

...Het was dus nog niet voorbij zoals ik dacht.
Ik werd weggezogen in een soort van zwart gat en toen ik weer wakker werd wist ik dat ik weer in de werkelijkheid was gekomen.
Ik zag dat ik in een witte kamer lag en ik hoorde dat er allemaal apparaten piepten.
Ik zag dat er op dat moment een dokter binnen kwam gelopen.
'Ah je bent wakker' zei hij met een geforceerde glimlach.
en hoe voel je je nu?
Ik keek hem aan en zei dat het wel goed ging met me, maar dat ik me een beetje raar voelde.
Hij zij dat het door het infuus zou kunnen komen waar nu een soort rare vloeistof doorheenliep.
Ik was gelukkig blij dat ik wel weer bij zinnen was, en ik was die hele vent alweer vergeten.

1 maand later


Amy pov.

Ik stond weer op het podium en ik zong mijn longen uit mijn lijf.
Het dak ging eraf met 'Going Under', en ik stond met een big smile op het podium te zingen.
Ik was klaar met het allerlaatste lied voor vanavond en ik bedankte al mijn fans voor dat ze hier naartoe zijn gekomen en dat ze zeker volgende keer ook moeten komen.
Ik liep bezweet het podium af, backstage, en ik wist.. dat alles net zoals vroeger was!


This is the end of opeens.. < Two shot with Amy Lee
I hope you've enjoyd it


Reacties:


Moonshine
Moonshine zei op 30 april 2010 - 21:03:
Heeel erg goed geschreven,


hellsangel
hellsangel zei op 24 nov 2009 - 21:18:
wouw vet mooi =D goed geschreven

xx