Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bianca & Melanie (temporarily) » [26]

Bianca & Melanie (temporarily)

25 nov 2009 - 12:20

235

2

225



[26]

Door de ogen van Bianca

‘Bianca, overloper! Heeft die slet je eindelijk overgehaald om vrienden te worden? Of ben je plots pot?’ Laura’s schelle stem breekt door mijn gedachten. Wat moet zij nou weer?
Geërgerd schud ik mijn haren naar achteren. ‘Nee Laura, ik moet je helaas teleurstellen. Ik ben nog steeds hetero.’
Ik draai me om, lach naar Bill en plant mijn lippen op de zijne.
Achter me klinkt een geschokt geluidje, maar dat kan me niet schelen. Ik voel Bills lippen op de mijne en de wereld vervaagt om me heen. Hij schrikt zich een hernia, maar ik houd hem bij me. Het is niet eens per se om Laura te pesten. Het is gewoon... Het voelt goed.
Plotseling wikkelt hij zijn armen om mijn middel en trekt me tegen zich aan. Godallejezusjozefmaria... Die jongen kan zóenen! Ik word licht in mijn hoofd maar wil hem niet loslaten. Zijn tongpiercing tikt tegen mijn tanden, zijn vingers schuiven onder de rand van mijn shirtje...
En dan struikelen we achteruit, hijgend, duizelig - het duurt een tijdje voor ik doorheb dat de directrice van onze school voor ons staat.
Oh shirt. Dat was ik helemaal vergeten. Bill en ik vertoonden zojuist “onzedelijk gedrag”ť, dat mag hier niet.
En nu niet lachen, Bianca...
Melanie komt naast me staan. ‘Niet lachen, Bianca!’ sist ze. Oké, dat was de druppel. Ik schiet daverend in de lach - en Mel ook. Oeps. Dat wordt een aantal dagen detentie, denk ik.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 25 nov 2009 - 21:19:
Whaha, ik vind dit verhaal echt geniaal
(sorry, maar ik ben te lui om op elk stukje apart te reageren)
‘Nee Laura, ik moet je helaas teleurstellen. Ik ben nog steeds hetero.’
Godallejezusjozefmaria...
Hier schoot ik ook keihard in de lach ( I know, I'm weird)
Maar heel leuke stukjes<3


inke
inke zei op 24 nov 2009 - 22:51:
Als ze alle 4 na moet blijven kan dat nog gezellig worden!
Het was even wachten maar dan heb je ook wat!
Leuke delen
Gaan jullie snel verder??
Xx