Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Bless the Assassin ~boek 1~[Pauze] » Proloog

Bless the Assassin ~boek 1~[Pauze]

25 nov 2009 - 19:14

270

5

190



Proloog

Info over de ik-persoon: Naam: Kizumi Der-Ahad Firze. Leeftijd: 19 jaar. Geslacht: Meisje. Hobby's: Gamen, tekenen, gamen, cosplayen, gamen.

2009 ~ Londen

Ik lag wakker. Opnieuw.
Het werd steeds erger, want het begon zijn tol te eisen van me.
Maar God, ik kan het niet helpen; Ik ben verslaafd aan dat spel.
Welk spel, vraag je je zeker af.
Het Credo van de moordenaar.

Assassin’s Creed.

God, ik hou van dat spel.
De snelheid, de macht - De pracht.
De pracht die hij in zijn werk legt. In het spel, zeggen zij dat hij op een engel lijkt.
Het kon niet minder waar zijn. Maar hoe kon, iemand dat zo mooi was, zulk een Engel van Stilte, leven met het feit dat hij andermans leven weghaalt, iemands levens kaars uitblaast, zelfs wanneer hij veronderstelt dat zij kwaadaardig zijn?

Misschien, zullen wij nooit het weten.


1191 ~ Masyaf

Hij lag wakker. Opnieuw.
Dit begon hem phsychisch te doden. Hij draaide zich op zijn rug, en staarde omhoog naar het plafond, benieuwend waar zijn dromen heen waren gegaan.

Waar gingen zij eigenlijk altijd heen?

Hij werd plotseling opgeschrokken van zijn gedachten, door zacht tikken op het venster. Zijn ogen dreven weg naar het venster, en keek in de goud-bruine ogen van een mooie, grijs met bruine adelaar. Hij grijnste lichtjes, stond op, en liep langzaam naar de adelaar.
Hij opende het venster, en liet de adelaar binnen.
De adelaar kraste zachtjes, en hij hief zijn linkerhand op, en aaide zachtjes de adelaar op het hoofd, terwijl hij omhoogkeek naar de glanzende sterren in de pikzwarte lucht, terwijl een witte veer, met bloedvlekken op de uiteinden, naar beneden, naar de straten vloog, instemmend met de zachte wind, die de kleine veer naar de maan droeg.


Reacties:


Vamtwii
Vamtwii zei op 12 juni 2012 - 23:30:
OMG OMG ASSASSIN'S CREED

nice!

xxx


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 24 dec 2009 - 14:36:
Coowl =3
Ik had eerder geen tijd om te lezen, maar nu wel
Echt gaaf, ga de andere delen ook lezen x3


KawaiiGirl
KawaiiGirl zei op 27 nov 2009 - 21:23:
cool


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 26 nov 2009 - 16:19:
Snel verder! (Plz ) Wil weten hoe het verder gaat! 8D


witch
witch zei op 25 nov 2009 - 19:51:
leuk, een beetje vaag maar toch leuk.
snel verder en dan wat langen??? please????

me