Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Hindernis

Fallin' Angel.

28 nov 2009 - 15:40

363

1

159



Hindernis

emmett struikelde en iedereen viel over hem heen, Alice ontweek het, en won! dat is de zin.

Esmé's POV
Alicia was down.. Dat zag je. Waarschijnlijk miste ze die jongen, Tigo. Jasper had het ook al door, en keek haar met medelijden aan. Ik wist dat hij ooit Alice een maand had moeten missen, en hij was toen ook compleet down...

Alicia lag met haar hoofd op mijn schouder.
'Rustig meid.. Rustig maar...' Als het zou kunnen, zou ze zo in tranen uitgebarsten zijn.
We moeten haar opvrolijken, dacht ik...

~even later

Emmetts POV
Esmé had ons gevraagd iets te doen om Alicia op te vrolijken.
Ik zat samen met Alice, Jasper, Edward, Rosalie, Carlisle en Esmé rond de tafel. Alicia lag boven op haar bed.
Opeens kreeg ik een idee.
'Jongens, ik heb het! We maken een hindernis baan, zodat haar gedachten van hem afgeleid worden!' Jasper keek me raar aan.
'Een hindernis baan..' herhaalde hij.
'Ja, een hindernis baan... Nooit van gehoord?'
'Natuurlijk wel... Dat moest ik altijd doen tijdens mijn leger opleiding.' Aha. Dan moest het dus iets zijn wat Jasper niet tijdens zijn legeropleiding had hoeven doen. Zaklopen of zo iets. Edward grinnikte.
'Goed idee Em, Zaklopen... En dan klimmen we ook nog even onder een brug door...'
Carlisle zag het wel zitten.
'Laten we dat doen..'
En zo gezegd, zo gedaan. Alicia werd van haar kamer afgehaald, en de hindernis werd supersnel inelkaar gezet door Alice en Jasper.
Jasper kwam naar haar toen en zei:
'Kom, dan gaan we!'

Alicia's POV
'Kom dan gaan we!' Jasper pakte me bij mijn arm, en nam me mee naar buiten.
Verbaasd liep ik met hem mee.
We kwamen al snel bij een open plek, waar we normaal Honkbal spelen. Nu stond het vol met verschillende atributen; Een aantal lijnen op de grond, een grote balk, een grote bak met water.
'Eerst gaan we zaklopen!'kondigde Alice aan. Mijn ogen werden groot. Zaklopen?!? Ze huppelde enthousiast naar de lijn toe waar jutezakken lagen.
Carlisle ging er naast staan, terwijl wij ons in de zakken hesen. (Alice gemakkelijk, Emmett met veel gevloek.)
'Klaar? Go!' En we begonnen vooruit te hupsen. Rosalie hupste voor me, achter me ging Alice, en daar weer achter Emmett. Plotseling voelde ik een gewicht tegen mijn rug: Emmett was gestruikeld en had iedereen in zijn val meegenomen. Alice ontweek het, en en won.


Reacties:


xColour
xColour zei op 26 nov 2009 - 15:24:
wat nou emmett