Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Is er dan niemand die om mij geeft? » is er dan niemand die om mij geeft???

Is er dan niemand die om mij geeft?

26 nov 2009 - 18:18

333

1

218



is er dan niemand die om mij geeft???

.

IK zuchtte van de pijn en keek hopeloos rond. mijn buik deed verschrikkelijke pijn..dat kwam vast door de chocolade die ik steeds at omdat ik niks anders had. Tranen rolde over mijn wangen. Mijn moeder ofpleeggezin was er niet voor me. Nooit zal er ook iemand zijn die om mij geeft Nooi zal er iemand zijn dat wist ik zeker. Heel erg zeker. Waarom dat wist ik niet. maarhja ik kan helaas niet alles weten hield ik me voor. IK had honger. maar mijn chocolade is op. O, nee dat ook nog.. Een pijnscheut schoot door m'n knie. Ik legde m'n knie recht en zuchtte. Hopeloos keek ik naar de weilanden. Waarom moest dit mij over komen. Ik hoorde een gil. Ik had geen kracht meer om overeind te komen. Opeens werd alles zwart voor m'n ogen. Even later barstte ik ineen hoestbui uit en kon ik weer zien. Ik keek recht tegen een tak. Ik krabbelde overeind en zuchtte. Mijn buik rammelde. Eten dat moest ik hebben. Langzaam liet ik me naar beneden glijden. Daar stond Tim. 'Euh hoi'zei ik en hinkelde een stukje verder. Tim keek me raar aan en liet me struikelen en liep daarna weg. Amper kon ik overeind komen het kostte me veel moeite maar het was gelukt. IK greep me vast om staande te blijven. i zuchtte en liep een beetje. Ik liet me op de grond zakken omdat m'n benen niet meer konden. De tranen liepen over mijn wangen. Ik keek hopeloos rond en sloot m'n ogen. Ik wist dat ik niet verder kon dus kon ik maar beter gaan slapen. ik hoopte op de dood die mij misschien deze dag tegemoet zou komen. Elke dag hoopte ik op de dood maar nooit was ik echt dood gegaan.Ik lag daar op de grond met tranen over m'n wangen met m'n ogen dicht te wachtte tot iemand me onderdak of minstens eten zou geven. Langzaam dwarrelde ik weg en kon niks anders dan over de dood dromen.


Reacties:


neversay
neversay zei op 26 nov 2009 - 18:21:
Prachtig stukje <3
Dood, dromen over de dood. Soms mooi, soms niet
Maar t leven heeft je nog zoveel te bieden...
Die Tim is echt een homo volgensmij
Die kuwt gay mag naar de hell lopen

Xxx,