Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 4

First and Last love[einde]

27 nov 2009 - 11:24

772

1

210



Deel 4

I hope you like it Reacties please ;d

Ze stak mijn haren op en ik deed ondertussen een laagje mascara op mijn wimpers, liet het drogen en deed er daarna nog een laagje overheen.

Hoofdstuk 4
''Je ziet er mooi uit!'' mijn moeder keek me lachend aan. Ik bekeek het resultaat in de spiegel en gaf haar gelijk. ''Mam, je moet iets gaan doen met haren. Je kan het vet goed!'' zei ik en ik keek haar sirieus aan. De bel ging. ''Ga jij nou maar eens lol hebben vanavond. Zal ik open doen? Of ga jij?'' ''Ik pak nog even mijn mobiel en mijn geld. Ga jij eventjes?'' zei ik. Ze knikte. ''Dankje!'' Ik ging op mijn knieën zitten en haalde onder mijn bed een kistje vandaan. Opende het met het sleuteltje en pakte wat geld eruit. Daarna legde ik het kistje weer terug op zijn plek. ''Heey!'' zeiden Georg en Gustav tegelijk. ''Hoi! Ben bijna klaar, nog eventjes een tasje pakken en dan kunnen we gaan.'' Ik trok mijn jurkje recht en pakte een tasje van mijn bureau. Georg floot toen hij mijn jurk zag. ''Mooie jurk'' zei ook Gustav. ''Dankje.'' Ik merkte dat ik rood aanliep en stopte mijn spulllen snel in mijn tasje. ''Gaan?'' vroeg ik. Ze knikten beide en we liepen naar beneden. ''Mam? Ben weg. Wacht maar niet. Weet niet hoelaat ik thuis kom'' riep ik door de gang. ''Is goed schat! Hou van je!'' riep ze terug. ''Ik ook van jou!'' We liepen met z'n drieën naar buiten en stapten in de wagen van Georg en Gustav. We reden naar Bill en Tom. Toen we daar kwamen stond Tom alleen buiten. ''Waar is Bill?'' vroeg ik direct. ''Z'n haar wou niet. Ik ga hem niet helpen. Wat zie je er trouwens mooi uit!'' Tom bekeek me en ik redde mezelf even uit een rotte situatie; ''Dankje! Maar ik ga even kijken of ik hem kan helpen.'' Ik hield er niet van als mensen zo naar me keken, dacht ik terwijl ik naar binnen liep. Bill kwam me tegenmoet. Hij had zijn haren weer rechtop staan. ''Heey!'' groette hij me. ''Heey! Toch gelukt met je haar?'' vroeg ik lachend terwijl ik hem omhelsde. ''Jep, wat zie je er trouwens mooi uit'' zei hij terug. ''Dankje, jij ook!'' zei ik. ''Naar buiten gaan? Ze zullen wel staan wachten'' zei ik. ''Oke'' zei Bill, hij pakte zijn jas van de kapstok af en we liepen naar buiten, waar de rest al op ons stond te wachten. ''Oke, we kunnen gaan!'' zei Gustav toen we ingestapt waren. We reden naar een discotheek die ik niet kende en `Georg parkeerde de wagen. ''Oke, wie rijd terug?'' vroeg hij voordat we uitstapten. ''Ik rijd wel'' offerde Gustav zich op. ''Oke, tof van je!'' zei Georg weer en hij keek me aan. ''Hoe oud ben jij eigenlijk?'' ''Ik ben 19'' zei ik en Bill sloeg een arm om me heen. Samen liepen we naar de ingang waar de portier ons tegen hield. ''Hoe oud ben je?'' vroeg hij terwijl hij me aankeek. ''19'' zei ik. ''ID-kaart'' bromde hij weer. Ik liet mijn ID zien en Bill de zijne. ''Oh, sorry voor het ongemak.'' De portier liet ons binnen en we hingen onze jassen bij de garderobe en begaven ons op de dansvloer. ''Ik ga even wat drinken'' zei ik tegen Bill en ik liep naar de bar. ''Een passoa alsjeblieft'' zei ik tegen de best wel knappe jongen achter de bar. ''Komt eraan!'' zei hij. ''Hoe komt zo'n mooi meisje helemaal alleen hier?'' ''Oh, ben hier met een paar vrienden, maar had dorst gekregen.'' Kwal. ''Zo zo, en wie zijn dat dan?'' ''Gaat je niets aan!'' zei ik. Kapsones joch! Ik betaalde en nam mijn glas aan die hij, voor mijn gevoel, veel te lang vast hield. ''Wat wil je nou?'' vroeg ik. Ik begon dus echt mijn geduld te verliezen. ''Vanavond? Jou. Iedereen wil toch zo´n lekkerding als ik?'' zei hij alsof hij nooit anders deed. Ik trok mijn glas uit zijn hand en liep geïrriteerd weg. Rot joch, sirieus. Hoe kon iemand zo'n eigedunk hebben. ''Wat is er?'' Bill keek me aan. ''Ag, zo'n barjochie met teveel kapsones'' zei ik terwijl ik me bedacht hoe grappig dat wel niet moest klinken. Hij lachtte. Ik dronk mijn drankje op en danstte weer verder met hem. Ik slowde, swingde en genoot. Van de muziek, de avond en Bill. Om half 4 was ik toch best wel moe, maar ik zag ook allemaal zwarte vlekken en ik had het gevoel alsof ik elk moment neer kon storten. ''Gaat het wel?'' vroeg Bill. Waarom zag ik hem dubbel. Toen werd alles zwart.

Tips, kritiek, reacties?


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 2 jan 2010 - 18:55:
Ik denk dat ik maar snel naar de volgende ga