Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 6

First and Last love[einde]

27 nov 2009 - 11:29

357

2

214



Deel 6

Klein stukjee ;

Hoofdstuk 6

''Vind je me eigenlijk nog wel leuk?'' vroeg Bill zomaar uit het niets. ''Natuurlijk. Waarom vraag je dat?'' vroeg ik verbaasd. ''Nou, je vertelde dat je me wel leuk vond vroeger. Maar is dat nu nog steeds zo?'' ''Ja, ofcourse'' zei ik met een lach. ''En vind jij mij nog wel leuk?'' vroeg ik. ''Mm, ik weet niet'' zei hij sirieus. Ik schrok. Straks vond hij me helemaal niet leuk en vond hij mij een plakkerd. Maar Bill begon kei hard te lachen. ''Je gezicht!'' hikte hij. ''Hoe grappig'' ''Ha ha'' zei ik sarcastisch. ''Sorry, maar het moest even'' zei hij toen hij bijgekomen was. ''Natuurlijk vind ik jou leuk. Anders had ik jou toch niet alle dingen verteld?'' zei hij. Ik knikte. ''Zullen we een spelletje doen?'' vroeg ik aan hem. ''Is goed. Truth or Dare?'' vroeg hij. ''Is goed'' zei ik met een glimlach. ''Oke, Truth or Dare?'' vroeg Bill aan mij. ''Nou, doe maar Truth'' zei ik. ''Sinds wanneer ben jij verliefd op mij?'' vroeg Bill met een grijns. Gelukkig voor mij dat er niet veel licht was, want ik merkte dat ik rood aanliep. ''Uh, sinds de elfde klas* volgens mij'' biechte ik op. ''Wooww'' zei Bill. ''Nu is het mijn beurt. Truth or Dare'' ''Laat ik dan maar Dare pakken'' zei hij. ''Oke'' zei ik met een gemeine grijns. ''Oh nee, nu gaan we het krijgen.'' Bill lachte. ''Ga naar de kamer hiernaast en zing het refrein van 1000 Meere'' zei ik gemeen. Bill stond op. Oh god, dat wil ik zien. Ik stapte uit het bed en volgde Bill naar de buren.

''Wir mussen nur noch 1000 Meere weit
durch 1000 dunkle Jahre ohne zeit
1000 Sterne ziehn' vorbei
wir mussen nur noch 1000 Meere weit
noch 1000 Mal durch die Unendlichkeit
dann sind wir endlich frei''

Zong Bill. Ge-wel-dig! ''Dat was hilarisch!'' riep ik toen we terug waren in mijn kamer. ''Had je die gezichten gezien van die mensen?!'' Bill lachte. ''Of course'' riep hij met zijn slechte Engels. ''Jatterd!'' zei ik. ''Wat?'' ''Dat zeg ik altijd'' Ik stak mijn tong uit. ''Maar nu jij'' zei ik tegen Bill. ''Ik kies Dare'' zei ik alvast.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 2 jan 2010 - 19:13:
* betekend;
Ze tellen in Duitsland toch door ofniet?


EmMiura
EmMiura zei op 2 jan 2010 - 19:02:
Truth or Dare I like =D

Maaaaaaar!
Er staat - ff opzoeken -
sinds de elfde klas*

Maar bij het sterretje staat nergens uitleg