Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 8

First and Last love[einde]

27 nov 2009 - 11:38

1036

1

230



Deel 8

Hoofdstuk 8



Bij hun huis aangekomen gingen we naar binnen en gingen in de woonkamer zitten. ''Wenn nichts mehr geht...'' hoorde ik. Snel greep ik naar mijn zakken en nam mijn telefoon op. ''Met Sharona'' ''Met Tom!'' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. ''Heeeyy Tom'' zei ik terug. ''Hoi, waar zijn jullie nu?'' 'Georg, Bill & ik zijn nu bij Georg thuis. Komen jullie ook?'' vroeg ik. ''Oke. Tot zo!'' Ik stopte mijn telefoon terug in mijn zak en vertelde dat Gustav & Tom eraan kwamen. ''Oke, DVDtje kijken?'' vroeg Georg. Ik haalde mijn schouders op. ''Mij best!'' 'Als ik maar bij Bill ben is alles goed' dacht ik erachteraan. Georg legde een stapeltje DVD's op de tafel. ''Kies maar uit'' zei hij. Ik ging op mijn knieën voor het bijzettafeltje zitten, waarna ik de stapel nauwkeurig bekeek en verdeelde in groepen. Eentje voor de saaie, een voor de romantische, een voor de oversekste [die hij er niet tussenuit had gehaalt] en eentje voor de spannende. Al snel lagen alle DVD's verdeelt over de tafel. Ik noemde de groepen op. ''Welke wille...'' Ik werd onderbroken door de bel. ''jullie'' maakte ik mijn zin af. ''Ik doe wel open'' riep Georg en hij sprong op en liep naar de gang. Bill gaf me een zoen en zijn tong streek langs mijn lippen. Gewillig opende ik mijn mond en verloren we ons in een tongzoen. ''Ahum...'' Iemand kuchtte overdreven. Ge-irriteerd [geenideehoejedatwoordschrijft;p] liet ik Bills lippen los en keek de boosdoener aan. Tom grijnsde. ''Kies nou maar een film uit'' zei ik nep-kwaad. Ik ging op de bank terug zitten en Bill kwam achter me zitten. Ik leunde tegen hem aan terwijl de rest van de jongens een film uitzochten. ''Georg?'' ''Ja?'' ''Heb je popcorn?'' ''In de kast naast de magnetron'' mompelde hij terug. Ik sprong op en rende naar de keuken. Teminste, ik dacht dat daar de keuken was. Toen ik de deur open deed kwam een stofwolk me tegenmoet. De kast. Maar wacht eens, stond daar Redbull? Die zooi was niet te zuipen man! Bullet was vééél lekkerder! Ik grijnsde gemeen en pakte een treetje Redbull. Net toen ik me om wou draaien hoorde ik een stem: ''Waar ga jij met die Redbull naartoe?'' ''Uh, ik wou ze aan jullie geven?'' Kut, plan mislukt. Mijn grijns verdween, waarna ik Gustav het treetje Redbull in zijn handen duwden. Daarna liep ik door de andere deur, waarvan ik hoopte dat het nu goed was, naar de keuken. Ik zag de magnetron staan en opende de kast ernaast. Maar wacht eens, daar stond ook Redbull. Wilden ze me vergiftigen ofzo? ''Waarom drinken die knulletjes alleen maar Redbull?'' vroeg ik mezelf af. ''Omdat dat hemels is, kun je het vinden?'' hoorde ik Georg achter me. Ik zag de zak liggen en greep erna. ''Hebbes.'' Ik gaf Georg de zak waarna ik terug liep naar de woonkamer. Ik nestelde me weer in Bills armen en Georg kwam binnen. ''Wat drinken?'' vroeg hij. We knikten allemaal. Hij draaide zich om en liep naar de keuken, waarna hij weer terug kwam met 5 blikjes Redbull en een bak met popcorn. Ik keek vies. ''Je denkt toch niet dat ik die zooi ga drinken he?'' vroeg ik walgend. ''Jep!'' zei hij grijnzend. ''Oh, nee. Dat drink ik niet!'' zei ik achteruit deinzend toen Georg naar me toe kwam lopen met het blikje in zijn handen. Ik drukte mezelf dichter tegen de bank. ''Wenn nichts mehr geht, werd ich ein engel sein...'' Snel greep ik naar mijn zak. Jaimy. ''Heeyy Jaim!'' zei ik zuchtend. ''Eey Shar! Wie geht's?'' vroeg ze. ''Goed he. Tjou?'' ''Natürlich!'' zei ze op zijn Duits. ''Je bent echt op the right time!'' ''Hoezo?'' ''Nou, Georg wilde me net Redbull in me bek gooie, enneh, jeweet, daar heb ik een fobie voor'' lachte ik. ''Inderdaad. Maar wie's Georg nou weer?'' ''Ach, ik zit hier met Tokio Hotel op de bank. We gaan een filmpje kijken'' ''Huh.. Wattefack! Tokio Hotel? Bill, Georg, Gustav & Tom?'' ''Ja met de jungs'' zei ik lachend. ''Tom, zoek een groupie'' mompelde ik tegen Tom terwijl hij plaatjes zat te kijken op zijn mobiel. ''Zal ik naar je toe komen? Ik neem Bullet mee'' zei ze lachend. ''Mag Jaimy komen?'' vroeg ik aan de jongens. ''Mij best'' zei Bill en ook de jongens vonden het goed. ''Oke, kom maar hierheen. Je weet waar ik woon he?'' ''Ofcourse!'' zei ze. ''Ga dan naar nummer 51, bel aan en ik zie je zo'' zei ze en we hingen op. ''Oke, welke film hadden jullie uitgezocht?'' vroeg ik. ''Saw drie. Is die goed? Of is die te eng voor je?'' vroeg Tom met een grijns. ''Huh, jij wilt niet weten hoe eng de films zijn die ik kijk. Die zijn niets voor kleine Tomseltjes'' zei ik met een gemene grijns terwijl ik weer tegen Bill aankroop. Ik gaf hem een kus op zijn wang en Georg startte de DVD. ''Ding dong.'' Ik sprong op en rende naar de deur. ''JAIM!'' riep ik. ''SHAR!'' riep ze terug en ik omhelsde haar. Lang niet gezien zeg!'' ''Twee dagen schat, twee dagen'' zei ik lachend. ''Dus? Dat is toch lang ofniet?'' vroeg ze lachend. We liepen de woonkamer binnen, ik jatte de afstandsbediening en zette de film op pauze. ''IEDEREEN, DIT IS JAIMY. JAIMY DIT IS IEDEREEN'' zei ik lachend. ''Georg, Tom, Gustav en Bill'' zei ik. ''Plof maar ergens neer'' zei ik lachend waarna ik weer bij Bill ging zitten. Ze pakte een stoel en ging naast Georg zitten. Ik zette de DVD weer op play en gaf Bill een zoen. We verloren ons in de zoveelste tongzoen van die dag en kregen nauwelijks iets mee van de jongens die Jaimy Redbull aan wilden smeren. Ik liet Bill los en trok Jaimy mee naar de keuken, de vragende blikken van de jongens negerend. ''Waar is de bullet?'' Ze haalde 2 blikjes uit haar joggingsbroek. ''Dat ze die nog niet gezien hebben'' zei ik lachend. ''Tja, ik kan dat gewoon goed verbergen'' zei ze ook lachend. Ik pakte een blikje aan en opende het. ''Proost'' zei ik lachend en ik nam een slok. ''Kom, we gaan terug. Laat het wel niet zien hé!''

Leuukk?


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 2 jan 2010 - 19:11:
Ge-irriteerd [geenideehoejedatwoordschrijft ; p]
Omg GENIAAL!
Geïrriteerd is het