Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Designed to Kill » Hoofdstuk 7

Designed to Kill

27 nov 2009 - 14:15

747

1

143



Hoofdstuk 7

Dex keek het huis rond.
Dude... what the fuck.
'Dat betekend dat je het leuk vind?', vroeg Edward. Dex knikte.
Waarom ga ik eigenlijk met jou om als ik eigenlijk de geilste dromen over Jasper heb, ahw mag ik ze vertellen?
Op dat moment kwam Emmett aanlopen. Hij keek naar Edward en zijn gezichtsuitdrukking. Meteen sprongen de tranen in zijn ogen en klapte hij dubbel van de lach. Gierend rolde hij op de grond en probeerde zijn broer na te doen. 'Je ziet er niet uit! Wat is er gebeurd heb je Jasper naakt gezien ofzo?', zei Emmett grijnzend toen hij weer bedaard was.
Nu ga ik toch bijna denken dat Emmett... van die gevoelentjes heeft. Je weet wel. Zo van hij ziet je gezicht en weet meteen wat er aan de hand is... kijk ik soms te veel films?
'Ik wil niet weten wat voor films...', zei Edward en keek Emmett aan alsof hij van mars kwam. Dex keek naar de jongens. 'Hé euhm jij daar! Euhm spiermens, hoe heet je?', vroeg Dex. 'Emmett', zei hij nog steeds met dezelfde grijns op zijn gezicht. 'Ah wel, Edward ging me het huis laten zien dus, fijn je ontmoet te hebben'. Emmett knikte en niet veel later stond er een blonde meid naast hem. Dex keek hem verbaasd aan. 'En zij komt opeens waar vandaan?'.
'Keuken', antwoordde de meid stijfjes en sleurde Emmett mee.

'Edward, vertel eens, mag die blonde me niet?', vroeg Dex. Edward haalde zijn schouders op. 'Ze mag niet veel mensen, zeker niet als je een mens bent'.
Verschrikt keek hij haar aan. Maar ze leek het niet door te hebben.
'Ben ik een mens dan!', zei ze en fake'te een geschokte houding.
Edward zette een glimlach op. 'In een alien geloof ik meer',
Dex keek hem aan. 'Juist!', zei ze en keek om het hoekje van een grote kamer. Er zat een meisje op het bed, of meisje... ze leek jong in Dex' ogen.
'Hey!'. Dex keek haar aan met open mond. 'Euhm Hoi?', zei ze vlug. De meid lachte. 'Ik ben Alice'. Meteen gaf ze Dex een knuffel. 'Je ruikt goed!', zei ze vrolijk. 'Ik heb jongens deodorant op!', riep Dex. 'Nee, je ruikt gewoon goed', zei Alice en ze ging weer in het tijdschrift lezen. Af en toe keek ze even over de rand met een paar twinkelende ogen.
Ik mis iemand in het gezin, ondertussen heb ik Carlisle, Esme, Alice, Emmett en zelfs Rosalie dus ontmoet, waar is Jasper
Edward keek haar aan. 'Kom', zei hij kort.
Ze liepen rechtstreeks naar een badkamer. Meteen verscheen de duivelste glimlach op Dex' gezicht.
'Wel aan jou de eer de deur zacht te openen'.
Van aan de andere kant van de deur hoorde ze gezang.
Hij is zo lief
'Totdat je hem ziet'
Heb je wat tegen zijn lichaam?
'Misschien'
Omdat het je broer is?
'Misschien'
Dex trok haar wenkbrauwen op en deed de deur op een kier.
Ze zag inderdaad Jasper douchen. De douche was ruim genoeg en het glas was niet mat maar ook niet glashelder, er zat condens op.
Dat is nu jammer
Edward schudde zijn hoofd en gaf haar een charmante glimlach.
Hou op, anders ga ik je nog verkiezen boven je broer... of wat hij ook van je is stief-broer ofzo want jullie hebben wel een grote familie
Terwijl Dex dat dacht bleef ze hoopvol naar de douche staren, ze hoopte dat Jasper eruit kwam. Edward had haar nieuwsgierig gemaakt.
Inderdaad ging niet veel later de glazen deur van de douche open en Jasper keek haar verbaasd aan. Ook al stond de deur maar op een kleine kier. Van schrik viel zijn handdoek.
Niet eens veel groter dan waar ik over gefantaseerd had
'Ew, jongens staan hier... die willen dat niet weten'
Je wist toch al hoe je broers lichaam er uit zag en Dex keek even naar Edward die in stilte knikte.
'Ja ik liep ook wel eens de badkamer in terwijl hij daar stond te zingen... en ik bleef ook staan... alleen maar omdat ik geen geluid wilde...'
'Dat verhaal kennen we! Weg!', riep Jasper. Meteen verscheen zijn standaard gezichtsuitdrukking.
Edward, hij is lief, hij kijkt zo schattig maar, hoe komt hij aan de littekens
Daar bleef het stil van Edward's kant en hij liep weg.
Dex bloosde hevig toen ze zichzelf starend naar Jasper's kruis vond.
Ze probeerde iets uit te brengen maar het liefste zou ze hem hoe dan ook op zijn mond pakken. 'Sorry', kon ze uit eindelijk zeggen en Jasper glimlachte wat onzeker. 'Anders had je me vast een andere keer zo gespot'.


Reacties:


xColour
xColour zei op 27 nov 2009 - 13:54:
idee,, rosalie krijgt een bloedhekel aan dex
orgineel he XD
i love dex
but........Edward laat dex jasper en alice's kamer zien terwijl jasper staat de douche