Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Is er dan niemand die om mij geeft? » is er dan niemand die om mij geeft????

Is er dan niemand die om mij geeft?

27 nov 2009 - 18:24

342

1

212



is er dan niemand die om mij geeft????

.

dE volgende dag opende ik mijn ogen. Geweldig...Nog steeds ben ik een zwerver. DE nare droom over de dood kwam bij me op en ik zag een zwarte graf kist opgetilt door een paar muren naar een gat woren getilt. Alles werd weer gewoon voor mijn ogen ik kon weer alles goed zien. Ik liet me langzaam omhoog trekken door een tak. IK keek even rond en hinkelde een stukje verder dan dat ik gister was gekomen ik strekte mijn arm en viel weer op de grond. IK trok me weer omhoog aan een tak en hinkelde een stukje verder. Daat lag twee euro. IK juichde van binnen maar van buiten zag je er niks van. Even verder hinkelen zag ik 50 cent. 2,50 niet te geloven. Weer hinkelde ik verder en zag ik Lieke staan die een duim naar me opstak en snel wegliep. Zou Lieke dit neer hebben gelegd? nou jha..het boeide me niet wie het had neer gelegd ik had teminste geld. Snel hinkelde ik naar een winkeltje en koopte een fles drinken en een halfje brood en een pak hagelslag. ik betaalde het en hinkelde de winkel uit. Gellukig was het goed koop. Snel hinkelde ik terug naar mijn boom. Een pijnlijke pijn scheut schoot weereens door mijn knie. Ik probeerde mijn boom in te komen maar dat lukte niet. Ik hinkelde snel naar een bankje en ging zitten. Nou..ook goed. Ik had er helemaal niet aan gedacht dat ik me ook kon laten uithongeren..dan was ik teminste dood...hoopte ik .. IK dronk wat uit de fles water en draaide de dop er weer goed op.
Ik pakte een broodje en deed er hagelslag op en begn te eten. HMM..wa lekker. IK klom weer mijn boom in met mijn spullen ik borg het op ineen kistje en deed het slot erop. IK zuchtte en voelde de smaak van hagelslag en brood. Ik keek naa rbeneden en hoorde rap muziek. Ik bewoog op de maat mee met mijn hoofd en genoot van de muziek. Eindelijk eindelijk had ik weer iets!1


Reacties:


neversay
neversay zei op 27 nov 2009 - 20:43:
Lieve lieke
Want volgensmij had zij het geld neer gelegt.
En ze is bang voor tim...
Denk ik
Snel verder

Xxx,