Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Is er dan niemand die om mij geeft? » is er dan niemand die om mij geeft?????

Is er dan niemand die om mij geeft?

28 nov 2009 - 13:29

506

1

235



is er dan niemand die om mij geeft?????

.

De volgende ochtend werd ikw eer wakker. ik maakte de kist open en at een broodje me thagelslag en dronk een klein beetje water. ik sprong uit mijn boom en keek rond. IK rekte me uit en liep over straat naar het pleintje. Daar was de jongen weer aan het dansen. ik keek naar hem eigenlijk staarde ik. Iemand zwaaide met dr hand door mijn ogen en ik keek naar de richting van de hand. Daar stond Lieke. 'Hey'zei ik en grynsde. 'bedankt he.'zei ik er snel achteraan. 'Ach joh..ik kon het missen'zei ze grijnzend. 'wie is dat?'vroeg ik en wijsde naar de jongen die aan het breakdancen was.'Dat is Alex..ook een emo netals jou..hij word ook door iedereen buitengesloten en zijn hobby is dansen'vertelde Lieke. óke'zei ik en ik keek naa rAlex die ondertussen was gestopt met dansen en de muziek uit zetten. Hij liep naar ons toe. 'Een gothic en een emo niet te geloven'zei hij. 'wa tis er mis mee'vroeg ik. 'Veel'zei hij en keek me doordringend aan. 'Wat?'vroeg ik. 'IK herken jou!'zei hij. 'iK jou ook'zei ik maar snel en worp een blik naar Lieke. 'Euh wij gaan'zei Lieke en trok me mee. Opeens zag ik Tim achter een boom naar ons kijken. Ik begon te rennen en Lieke rende maar mee. Ik was bang..bang voor Tim.. waarom wist ik niet. Na een tijdje stopte ik met rennen en hijgde. 'wAt was er?'vroeg Lieke. 'Niks'zei ik lachend.Lieke zuchtte. 'slimkeesje'zei ze. Ik grinnikte en rekte me uit. Lieke grammelde in dr zak en gaf me 1,-. 'dAnkje'zei ik blij en gaf Lieke een kleine knuffel. 'W8 ff..wel voor iets zinnigs uit geven hea'zei ze snel. 'Tuurlijk'grinnikte ik. Opeens stond Tim voor me neus en balde zijn vuisten. 'BLYF VAN LIEKE AF K*t EMO'riep hij kwaad. IK keek bang Lieke aan en rende weg. Heel even dacht ik dat ik voetstappen achter me hoorde maar ik keek achterom niemand volgde me. Ik had eht me vas tmaar verbeeld. Ik rende tot ik niet meer kon en liet me op de grond zakken en begon te snikken. IK voelde een ahnd op mijn schrouders en keek achterom daar stond Alex. 'Hey..rustig maar'zei hij kalm en hilep me overeind. IK stopte met snikken en trok me los. 'iK ben al rustig'zei ik en keek hem aan. Snel draaide ik me om. 'wA tis er'? 'vroeg hij. 'niks'zei ik en liep rusitg weg.
Weg van Alex weg van Lieke en weg van Tim. en WEG VAN HET LEVEN.

(lees volgende stukkie om te weten wat WEG VAN hET LEVEN betekent )

IK opende mijn ogen en alex en Lieke zaten naast m'n witte bed het voelde lekker aan om weereens op een zacht bed te liggen. 'Hey'zei ik. IK keek rond de muren waren wit. Ik was ineen kamer.'Waa rben ik?'vroeg ik en keek hun aan. 'In het ziekenhuis..ze was al drie dagen aan het slapen'zei Alex. Lieke gaf me een broodje en sap. 'Hmm'zei ik en begon te eten. Alex en Lieke stonden op en liepen de deur uit.


Reacties:


neversay
neversay zei op 28 nov 2009 - 13:35:
Ikke niet snappen hoe komt ze opeens in t ziekenhuis
Nja iniedergeval snel verder :3