Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » April en Legolas; twee elfen. » Sméagol

April en Legolas; twee elfen.

28 nov 2009 - 16:44

178

2

257



Sméagol

SMÉAGOL COMES SAVE HER!!! (OMG) Help van the Beatles dat is het liedje


http://www.youtube.com/watch?v=sXh4EuJa2TU


Langzaam liep ik verder door de donkere gangen van Moria, toen ik opeens iets aan hoorde stampen: trollen! Als de wiedeweerga rende ik richting de poort, maar die ging al dicht.
'AHHHHHHHHH'gilde ik, en drukte me er tege naan. 'HELLLLLP' Äerindo werd wakker, en begon te huilen.
'Shhtt'siste ik, terwijli k zelf doodsangste uit stond. Toen pakte een benige hand me bij mijn mantel, en trok ons weg.
Toen werd de deur ingeramd.
Oh, laat de mensen die daar in zijn het alsjebliet overleven! dacht ik. Ik hoorde de boogpezen al zoeven...

'Mooi meissshhje daar niet shijnn,'siste de stem naast me. Fijn, was het eerste wat ik dacht. Nog een aanbidder.
'Kom mee met onsshh,'siste de stem weer. 'Kom..' Zijn benige vingers aaide over de stof van mijn jas. Ik voelde me ongerust worden, wie of wat was dit??? Äerindo was gelukkig gestopt met huilen.
'Sméagol shal mooi meishhhje uit Moria halen,'siste hij weer.
Sméagol heette dit weze ndus.
'April daar heel blij mee shijn,'immiteerde ik zijn stem.
'Kom, kom...' Hij nam me bij de hand, en trok me mee.


Reacties:


Earlinde
Earlinde zei op 29 nov 2009 - 12:20:
@Ladylondon: maarre.. Die goeie Gollem noemde ze tog de hele tijd "Sméagol??"
neeuh, ik hou helemaal niet zo van de Beatels ,maar deze vond ik geweldig!


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 nov 2009 - 12:10:
:] Lijkt me eerder Gollum dan Sméagol want toen Gollum nog een hobbit was was ie dus Sméagol en toen waren zijn handjes hobbit handjes. :]
My God Andy Serkis is geweldig <3

En jij liked The Beatles

:]

<33
Ik krijg opeens zin om weer een LotR verhaal te schrijven x'D
:]
vooraleenLothlórienscene:]
Maar misschien eerst mijn Twilight verhaal maar :]