Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Is er dan niemand die om mij geeft? » is er dan niemand die om mij geeft??????

Is er dan niemand die om mij geeft?

29 nov 2009 - 11:28

347

1

253



is er dan niemand die om mij geeft??????

.

IK zuchtte en keek rond. DE dokter kwam binnen. 'Wat is er gebeurd? waarom ben ik hier?'vroeg ik. IK wou meer vragen stellen maar mijn keel was droog en deed pijn. 'Je was gevallen en je werd niet meer wakker..je vrienden hebben je hierheen gebracht je lag in coma..maar gellukig ben je weer wakker'zei de dokter en pakte wat spullen. 'Hoe lang lag ik in...'verder kwam ik niet want ik barstte in een hoestbui uit. 'Je hebt drie dagen in coma gelegen'zei de dokter terwijl hij mij op mijn rug klopte. 'je bent mager'zei hij. Ik knikte. ik wist maar al te goed waardoor dat kwam. 'Waardoor komt het?'vroeg de dokter. 'Eeuhh ik heb nooit echt eten í¡ntwoorde ik. Ik vond dat ik genoeg had gezegd en deed mijn ogen dicht. IK zag allemaal dokters voor me met messen en pistolen ik gilde. IK werd door elkaar geschud. IK opende mijn ogen en zag dat Alex over me heen gebogen stond me heen en weer te schudden. Hij stopte. Ik kon aan hem zien dat hij heel erg geschrokken was. 'ww-wwaar iss ll-liekk-e?'vroeg ik. 'Die is weg..'zei Alex kalm. 'waarheenn?'vroeg ik weer. Alex haalde zijn schrouders op. 'Zijn jouwn ouders niet ongerust?'vroeg ik. 'Die merken het niet eens dat ik weg ben'zei Alex rustig en keek me aan. 'Srry dat ik zoveel vraag'zei ik. 'Hey..geeft niet'zei hij en grinnikte. Ik trilde van de kou en Alex stond op en deed het raam dicht.'Wwanneer mag ik hier weg?'vroeg ik met een tril stemmetje. 'Vandaag nog..hoop ik'zei hij. Hij wierp een laatste blik op mij en liep de kamer uit. Wat bedoelde hij met hoop ik..is hij verliefd op mij?? Thja..zou wel leuk zijn. Ik zuchtte en keek de kamer rond. Waarom overkwam dit mij.. Gellukig waren hun zo aardig om me hierheen te brengen. Wat zou er anders egbeuren als ik nog steeds op de grond lag. Sliep ik dan vooraltijd of zou ik wakker worden?? Allemaal vragen spookten door mijn hoofd. IK zuchtte. Waarom kreeg ik nooit antwoord. Ookal was eht van een wc-pot of een stoel.


Reacties:


neversay
neversay zei op 29 nov 2009 - 12:55:

Ik vind Alex lief
Volgensmij vind ze haar inderdaad leuk
Snel verder

Xxx,