Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Ketting

Fallin' Angel.

1 dec 2009 - 19:19

239

1

152



Ketting

Tja.. een ketting... nog steeds Alicia´s POV en het kettinkje heb ik zelf ook. (al zijn de steentjes niet echt.) het liedje dat ALicia zingt bestaat echt: Bruce Springsteen, met My lucky day,- Hier is geen zin, ik had zin om verder te gaan.

We waren net terug van de hindernisbaan, en Emmett was kleddernat, omdat Jasper hem van een balk had gemept met eeen kussen.
Ze hadden nou nog ruzie of het nou eerlijk was gegaan of niet.
Het leken Stephen en Tigo wel, dacht ik. Stephen was de halfbroer van Tigo. Och ja.. Tigo.. Ik voelde me weer down worden, en vluchtte naar boven, voordat Jasper het in de gaten kreeg.

Op mijn kamer, ging ik op het tweepersoons bed liggen, en begroef mijn gezicht in een van de 5 kussens die aan het hoofdeinde lagen.
Toen hoorde ik wat kraken. Ik ging rechtop zitten, en zag een kleine, witte envlop waar op stond geschreven:

Aan Alicia♥
Ik wist metee ndat deze van Tigo moest komen. Ik maakte de envlop open, en er viel een kettinkje uit, met aan het einde een hartje, dat was ingelegd met roze edelsteentjes. En ook een brief.

Lieve Alicia
Je moet weten, dat ik je onwijs mis! Maar ik stuur je dit, als bewijs dat ik nog steeds aan je denk. En ik heb een verrasing:
De dag dat de postbode dit afleverd, kom ik volgende week langs! Misschien wel voor altijd! Hoe vind je dat?

liefs, Tigo ♥


YES! Hij kwam hier naartoe!!!! Mijn humeur ging meteen van -300 naar + 5000. Ik deed het kettinkje om, en ik ging Dansend en zingend (Its my Lucky day!) - naar beneden.
Ik hoorde Jasper tegen Edward fluisteren: 'Volgens mij heeft ze de brief gevonden'


Reacties:


SuusAnne
SuusAnne zei op 2 dec 2009 - 14:22:
ik haat jou alweer maar dat komtomdat je hier stopte en niet meteen verder bent gegaan
typ ik 4 stukjes voor je in mijn zieke week geef jij mij er 1 terug niet eerlijk
dus verder