Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » My Crazy Life.. » 3

My Crazy Life..

1 dec 2009 - 13:27

280

1

195



3

Terwijl ik naar de toiletten loop trilt er iets in mijn zak. Ik hoor het liedje Escape To the Stars. Mijn mobiel!
'Je spreekt met dooie Kimm..' mompel ik.
'Heyy, dooie. Brooke speaking.' gilt een heel enthousiast persoon.
'Hoi.'
'Hu?, Kimm? watisser?'
'Deze camping suckt harder dan kevin van school.'
'Wow, das onmogelijk.'
'Nee, het is hier heel dom en...' 'AU!' Shit!, loop ik nog tegen een boom aan ook. Ik zak huilend op de grond.
'Doei Kimm, ik ga met Nick naar de McDonalds.' roept Brooke.
'Maar ik en..'
'PiepPiepPiep....'
Nou, lekker. Brooke met Nick. En ik zit hier tegen een boom aan terwijl ik bijna in mijn broek plas.

~Tijdsprong naar volgende dag.~
De volgene dag word ik wakker door mijn mam die weer eens staat te kraaien.
'Krukele..uhm..Kruu.'
'Maaam. Houd je kop.' gil ik.
'Schatje we hebben ontbijt. kleed je aan.'
Gapend pak ik mij D&G hemdje en mijn H&M Shorts, en ik stap naar buiten.
Tot mijn schrik is het gras niet groen en is er geen zon, maar is het gras bruin en miezert het zachtjes.
Tijdens het ontbijt (met lange broek en trui) verteld mijn vader de plannen voor vandaag. 'We gaan een lange wandeling maken langs het fort van Graaf Mensch, vervolgens gaan we een hapje eten bij snackbar 'Le Noir Eau''.

~Tijdsprong naar avond op de camping.~
Ik zet mijn laptop aan en typ in: 'http://www.myspace.com/cinemabizarre' en zoek naar de tour data van Frankrijk. 'Mmm, even kijken hoor.. vandaag is het 25 juli, ze zijn hier in de buurt op even kijken.. 27 juli??'
'Mamamamamamama.. mag ik naar CB?' roep ik mijn laptop op de grond smijtend en naar de tent rennend.
'CB?, wat is dat nou weer voor een perzik?'
'Mam, dat is de bestebestebeste band van heeeeelll de wereld. Mag ik ? Toooee?'
'Vooruit.'
'WRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!'


Reacties:


xjeszell
xjeszell zei op 2 dec 2009 - 17:18:
Niceee (=
x