Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » A big familie with a lot of Secrets & Magic[Twilight, Charmed] » Chapter 32 - Home

A big familie with a lot of Secrets & Magic[Twilight, Charmed]

29 nov 2009 - 19:32

753

0

194



Chapter 32 - Home

Saskia POV:

Wat waren ze van plan? Even stonden ze te smoesen en daarna rende Brooke de keuken in. Alice en Nick stonden met een hele grote grijns.
“Wat zijn jullie van plan?”ť Vroeg ik gespeeld boos. Brooke kwam terug met 2 blinddoeken en Alice en Nick pakten ze grijnzend aan.
“Sorry Sas. Je zult Stacey even bij Brooke en Emmett moeten laten.”ť Grijnsde Alice. Brooke legde Melody in haar box en liep naar mij toe.
“Vertrouw me. Je gaat het super vinden.”ť Grijnsde ze.
“Mamma pappa weg?”ť vroeg Stacey. Jemig, net nu moesten wij weg. Wat was ze toch een engeltje. Ik gaf Stacey aan Brooke. Alice blinddoekde mij en Alec en duwde ons weg. Alice had mijn hand vast en trok me voor uit. Ik rende onzeker achter haar aan. Na 5 minuten rennen, wat wel uren leek, stond Alice onverwachts stil en ging ik onderuit.
“En bedankt Alice.”ť Mompelde ik.
“Doe maar af.”ť Zei ze vrolijk. Ik deed mijn blinddoek af en keek nog al verbaasd. Voor ons stond een kast van een huis. Precies mijn style, en ik wist dat Alec het ook leuk zou vinden. Ik zat nog altijd op de grond. Ik keek naast we en zag Alec stomverbaasd kijken. Hij keek ook naar mij, en moest moeite doen om niet te lachen.
“Lach maar hoor.”ť Zei ik tegen hem, en ik kreeg de slappe lach. Alec volgde. Ow, dit was ongelovelijk.
“Ik ehhh… Dankjullie?!”ť Zei ik en gaf Alice en Nick een knuffel.
“Hup! En nu naar binnen. Ik wil jullie voorlopig even niet zien!”ť Zei Alice dreigend. Ze draaide zich om en rende weg. Nick wilde achter haar aan gaan.

“Nick! Je gaat toch wel mee hé! Het is ook jouw huis!”ť Zei ik verontwaardigd.
“Ik eeh… Dankjewel, zusie”ť Zei hij en nu gaf hij mij een knuffel. We liepen met zijn drieën naar binnen. De buitenkant was al mooi, en het werd als maar mooier. We liepen eerst naar boven. 2 badkamers. 1 kamer voor Stacey, haar kamer was groen, echt heel mooi. Ik was er meteen dol op. Daarnaast zat de kamer van mij en Alec. Verder waren er nog 5 logeerkamers.
“Wat moeten we nu weer met 5 logeerkamers?”ť Vroeg Alec.
“4 logeerkamers. 1 kamer gaat naar Nick.”ť Zei ik. “Zoek er een uit Nick.”ť Zei ik. Nick had duidelijk al een kamer.
“Ehh.. ja, Alice zei al dat dit ook mijn huis was. Dus ehh…”ť Stotterde hij. Ik moest lachen.
“Alice weer hoor. Oke, nu naar beneden.”ť We liepen helemaal naar beneden. De eerste deur die ik open trok leide naar een studio. Ik was uit het veld geslagen. Alle apratuur stond hier. Ook een drumstel, 5 verschillende soorten gitaars. Ik rende meteen door naar de volgende kamer en kwam in een discotheek terug. Dat zou feesten worden. Daarnaast zat nog een complete zaal, met dansmatten zeg maar en 1 groot dancebattle podium. Ik was zoooo verliefd op dit huis. Ik vloog Nick om zijn nek.
“dankje, dankje, dankjewel!”ť Zei ik.
“Zonder Alice en Brooke was dit niet gelukt hoor,”ť Lachde hij. “Ik denk dat ik jullie even alleen laat.”ť En hij rende weg. Ik keek Alec aan.
“Potje?”ť Zei ik lachend.
“Goed, je gaat eraan.”ť Zei hij.
“Ow echt niet! Dit is een kant van mij, die je nog nooit gezien hebt!”ť Zei ik. We startten het spel en Alec zocht een song uit. Ik versloeg hem met gemak.
“waarom wist ik niet dat jij zo goed kon dansen?”ť Vroeg hij verbaasd.
“Geen idee,”ť Zei ik verlegen. Uiteindelijk belandde we in bed. Rond 6 uur ’s ochtends rende we terug naar huis. Op top snelheid.
“Saskia!!”ť gilde Brooke. Ik rende meteen terug.
“Oeps. Gelukkig dat jullie geen mensen zijn.”ť Zei ik betrapt. Mijn hoofd was knalrood.
“Hadden jullie haast?”ť lachte Brooke en ze liep rustig verder. Ik liep rustig mee. Eigenlijk wilde ik gewoon naar Stacey toe.
“Ja. Nee. Nou niet echt. Waarom lopen jullie zo langzaam?”ť vroeg ik.
“Omdat we even een wandeling wilden maken.”ť Zei Emmett. Brooke knikte.
“Oke, zie jullie zo wel!”ť en we rende weer door. Binnen brak ik meteen mijn nek over een kip.
“WHAT THE F*CK DOET DIE KIP HIER!”ť Riep ik boos. Lidewij kwam beteuterd aan lopen.
“Ik ehhh.. das Royan.”ť Zei ze beteuterd. Ik kreeg compleet de slappe lach en Alec ook. Ik hoorde Stacey huilen.
“Brooke komt je zo wel helpen.”ť Zei ik en rende naar Stacey toe.
“Heey, meisje”ť Zei ik terwijl ik haar oppakte.
“MAMA!”ť Riep ze vrolijk.
“Ga je zo mee naar huis? Jij hebt een hele mooie kamer.”ť Vroeg en vertelde ik haar. Ze begon te stralen.
“JA!!! Ik mijn kamer zien!”ť Zei ze vrolijk.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.