Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Fairies' Tale » Chapter 1

The Fairies' Tale

30 nov 2009 - 21:46

938

8

746



Chapter 1

Dorien POV
‘Kijk uit!’ Nicole komt aanrennen, neemt een duikvlucht over de zetel en komt met haar volle gewicht op River terecht. En op de afstandsbediening, het tv-scherm verspringt naar zwart.
‘Ugh!’ piept hij als de adem uit zijn lijf wordt geslagen. ‘Kol, what the-’ Maar de reden voor de aanslag wordt al snel duidelijk. De broertjes Kaulitz slaan weer eens door. Tom dendert de woonkamer in en mist de zetel op een haartje na, gelukkig maar want hij weegt aanzienlijk meer dan Kol. Als River hem ook nog eens in zijn schoot krijgt, wordt het vannacht scrabble spelen.
‘Ik sta vrij!’ schreeuwt Tom en zwaait zijn armen boven zijn hoofd. De vlechtjes van zijn cornrows wippen heen en weer.
‘En het is een verre bal!’ is het antwoord van de andere helft opgefokte Duitse hormonen. Bill neemt zijn bocht iets eleganter en gooit een glanzend, bolrond voorwerp naar zijn broer. Nee, geen bal. Een...
‘Kaulitz en Kaulitz, geef mijn vis terug!’ De stem van Suki laat alle ramen trillen. In haar woede springt ze los over de zetel en landt bijna bovenop Kol, het arme kind rolt zich net op tijd uit de weg en nu bengelt haar bril aan één oor. Tom heeft de bokaal met Elvis netjes opgevangen, gelukkig voor hem, en veegt nu met een geïrriteerd gezicht over de natte plek op zijn shirt. Wat verwacht je dan, als je met visbokalen gooit...
Suki stampt op Tom af, rukt de bokaal uit zijn armen en drukt hem beschermend tegen zich aan.
‘Tegen een vis kan je het halen, hé? Neem iemand van je eigen maat, lompe aap!’
‘Wat nou, we verveelden ons,’ grinnikt Tom en haalt zijn schouders op.
‘Het is niet omdat ik zei dat de woonkamer groot genoeg is om basket te spelen, dat je dat moet bewijzen. En zeker niet met mijn Elvis!’ Ze buigt zich over de goudvis. ‘Alles oké, lieverdje?’
‘Beetje zeeziek,’ antwoordt die. ‘Maar ik overleef het wel.’
‘Wat nou overleven? Je bent dood!’ zegt Bill met opgetrokken wenkbrauwen
‘Problemen met doden?’ roepen River en ik in koor.
‘Ga nog wat neuken op zolder!’ is het antwoord. Hoeft het nog gezegd dat we allemaal beste vrienden zijn? We hebben alleen moeite met die gevoelens uit te drukken.
‘Elvis en ik gaan naar de keuken, kaasblokjes eten met Gustav. En jij blijft de eerstkomende uren beter uit mijn buurt, Tomi.’ Ze prikt haar vinger dreigend in zijn borst en draait zich op haar hielen om. Tom knijpt haar in het passeren heel voorspelbaar in haar billen en ontwijkt grinnikend de trap naar zijn kruis.
‘Ga maar, hoor! I don’t mind to watch you go...’ En tot ze in de keuken verdwijnt staart hij naar haar kont. ‘Nice.’
‘Dat ga ik aan Kay zeggen!’ gilt Nicole.
‘Dat doe je niet.’
‘Wil je daarom wedden?’
‘Kol!’ Maar ze is al over de zetel gesprongen en rent naar de trap, ‘Kayley, Kayley, Kayley!’ zingend en met een schreeuwende Tom op haar hielen. Bill gooit zich neer in een andere sofa, met zijn voeten over de rugleuning, zijn rug op de zitting en de toppen van zijn mohawk plat tegen het tapijt.
‘Verveling?’ plaag ik.
‘Kay en Nadezh houden hun dagelijkse meisjesuurtje, en dan schoppen ze Tom en mij eruit, zonder meer.’
‘Tom, dat snap ik nog. Maar ik zou toch denken dat jij...’
‘Origineel hoor, Phoenix. Verzin maar eens wat nieuws. Ik draai tenminste geen gasten binnen.’
‘Wat niet is kan nog komen,’ antwoordt die met een grijns.
‘Ik denk dat Nadezh het daar niet mee eens zal zijn,’ mompel ik met mijn ogen onschuldig naar het plafond gedraaid. Bill draait zijn hoofd met een ruk mijn richting uit.
‘En jij wel dan?’
‘Ik zou ermee kunnen leven,’ zeg ik kalm en bijt zo ongeveer een stuk uit mijn wang om het niet uit te gieren bij het zien van zijn geschokte gezicht.
‘Dat is dan geregeld,’ zegt River en maakt een beweging alsof hij zijn riem losknoopt. Nooit geweten dat Bill zo snel uit die houding weer op zijn voeten kon komen.
‘O-keee, en ik ga even kijken waar Nadezh uithangt,’ zegt hij en haast zich de kamer uit. ‘Perverse spoken,’ mompelt hij er nog net hoorbaar achteraan. Ik nestel me weer grinnikend tegen River aan en grabbel naar de afstandsbediening. TMF davert door het surround systeem.
Wanneer Bad Romance van Lady Gaga plaats ruimt voor één of ander vaag hiphopnummer, wordt er aangeklopt op de grote glazen schuifdeuren naar de tuin. Elisa en Shin. Tenminste, zij klopt aan, hij draagt haar op zijn rug.
‘Mijn schoenen staan nog onder de trampoline,’ is haar verklaring. ‘En die veters zijn teveel werk.’
‘Is het toilet hier beneden vrij? Of zit Gustav weer te bivakkeren?’ vraagt Shin. Hij huppelt een beetje, het is blijkbaar dringend.
‘Suki voert hem kaas in de keuken, je hebt geluk.’
‘Yes.’ Het witblonde kopje gaat er als een speer vandoor, Elisa slentert richting keuken.
‘Het is bijna één uur, komen jullie ook wat eten?’
‘Right behind you. Roept iemand nog even Daniëlle en Georg?’
‘Willen die wel gestoord worden?’ gniffelt River.
‘Point taken. We bewaren wel wat voor ze. Ik wil eigenlijk vooral die kelder niet in…’ In de keuken verdeelt Suki een stapel kaasblokjes tussen haar twee grote liefdes, en zit Yasmine op het aanrecht met haar benen om Johnny’s middel geslagen.
‘Hoi, pedo!’ roept Elisa vrolijk.
‘Nog één keer en ik hang je bij je dreads door het raam,’ antwoordt die zonder opkijken. ‘Savvy?’
‘Oké, ik snap het al. Pizza iedereen?’
‘Niet voor ons,’ zegt River snel, graait een fles Bailey’s uit de kast en trekt een gezicht naar mij. ‘Jouw favoriet, right?’
‘Totally. Of toch bijna.’
‘We hoeven die subtiele hints echt niet, hoor!’ schreeuwt Yasmine als we proestend naar de trap rennen. ‘We snappen zo ook wel wat jullie uitvreten!’ Yep, alweer een gewone dag in Dekkers mansion.


Reacties:

1 2

miniboesz zei op 23 mei 2010 - 13:27:
lol, geniaal ik verder lezen.


NaNaa
NaNaa zei op 5 dec 2009 - 12:57:
Whiihii <3


MoonRocker zei op 1 dec 2009 - 16:36:
HAHA XD
*platter dan plat*
Ooh
Dit is echt precies de dosis meligheid die ik nodig had na gym!
Geniousss

xoxo <3


TWINcest
TWINcest zei op 1 dec 2009 - 16:00:
Wehehe.. het is wel geniaal.
Maar jullie [jij en River dus] zijn geen spookspook? Ik bedoel, je kan er gewoon op springen zonder er doorheen te vallen? Yay :B
En gelijk dat pedo gedoe. Had ik niet gezegd dat we dat ní­et leuk vinden --'
Und, wat ben ik een schreeuwlelijk, haha.

Nice.


missxangel
missxangel zei op 1 dec 2009 - 0:10:
Omg, ik lieft dit verhaal.
Ik las eerste het deeltje en las toen al plat om alles wat er was geschreven.
Ik snapte natuurlijk niet dat al deze mensen die meedoen aan het verhaal steeds allemaal een stukje schrijven..!!!
Ik vind het idee nu al leuk Alleen jammer dat nadez een compverbod heeft..

Dit stukje is geniaal geschreven!! Maar dat moet ook wel, dorien heeft het geschreven!! Ik vind het nogsteeds knap dat je voor zulke gebeurtenissen inspiratie hebt!! Ik ben al blij als ik inspiratie heb..
Snell verderr!!