Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Out of nowhere... » 2. The site.

Out of nowhere...

3 dec 2009 - 16:50

278

5

188



2. The site.

dankje voor al jullie reacties (K) en.. ik schrijf bij dit verhaal nu in tt

‘Je meent het’ zeg ik sarcastisch.
Voordat hij nog iets kan zeggen gooi ik mijn deur voor zijn neus dicht. Hij is zoooo irritand! Hij denkt dat hij alles beter weet en dat hij ook beter is. Mijn aller beste vriendin was smoor op hem en wou alles over hem weten. Ziek werd ik er van. Zuchtend dacht ik terug aan die mooie tijden die ik had samen met mijn lieve vriendinnen. Ik was captain van ons cheerleader team en had meestel verkering met de vrienden van mijn broer en hij met mijn vriendinnen. Het is zo jammer dat het nu allemaal voorbij is. Zou er een cheerleader team zijn op mijn nieuwe school? Eigenlijk weet ik niet eens op welke school ik kom te zitten. Snel zet ik mijn laptop aan en wacht tot hij opgestart is. In mijn mailbox staat een mailtje van mijn vader die ik nog niet geopend heb omdat ik heilig geloofde dat ik niet weg zou gaan. Er staat allerlei informatie in wat ik de eerste dag moet doen tot handige tips. De website staat er ook op. Zonder te aarzelen klik ik en wacht gespannen af. Het ziet er erg normaal uit voor hoe normaal normaal kan zijn. Een tikkeltje saai, maar het kan er mee door. Nog even bekijk het berichtje over wat ik morgen allemaal moet doen. Het is niet veel en makkelijk te onthouden. Als ik inmiddels op de klok kijk zie ik dat het al erg laat is. Niemand van mijn oude vriendinnen is online geweest, ik voel me nou toch wel een beetje in de steek gelaten. Toch wel erg zenuwachtig val ik uiteindelijk in slaap.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 12 dec 2009 - 19:26:
Leuk verhaaltje hoor<3
Ik vind haar echt een leuk personage
xx


Mensenkind
Mensenkind zei op 10 dec 2009 - 17:01:
Verdeeeer! <3
Laat je me weten als er een nieuw stuk is? ;D


MyReflection
MyReflection zei op 4 dec 2009 - 15:32:
verderrrrrrrrrrrrr,
xx


Earlinde
Earlinde zei op 3 dec 2009 - 17:05:
XZuper snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!! *wooshj!*


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 3 dec 2009 - 16:58:
mooi ;D
snel verder ;D