Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *6*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

3 dec 2009 - 18:57

281

3

164



*6*

zzooo sorry voor het lange wachteeeeen!!!!!!!

We gaan naar het kantoor van Wilson en kloppen op de deur. "Binnen!" We openen de deur en leggen het dossier op zijn bureau."We kunnen niets meer bedenken. De jongen is hier nu al 3 dagen en ziet er kerngezond uit." "Laat hem dan gaan." "Dat kunnen we niet. Weet je nog die tweeling van de band die je kent?" "Ja, ze hebben ons een miljoen euro geschonken. Ja, dat weet ik nog, waarom?" "Het is hun drummer." Hij zucht terwijl hij naar het dossier kijkt. "Ik weet niet hoe jullie het gaan doen, maar het is het beste dat jullie IETS vinden. We knikken en gaan naar de kamer van de patiënt. "Heyn hoe voel je je?" Vraag ik meteen. "Perfect, geen probleem." "Heb je nergens last van? Geen pijn ofzo?" "Nee, ik voel me prima, is er een probleem ofzo?" "Nee, we kunnen niets vinden." "Dat is dan toch goed nieuws?" "Ja, maar we í¹ogen je niet ontslaan voor we weten wa-" Ik wordt onderbroken door onze piepers die afgaan. Alledrie kijken we naar de zwarte machientjes en gaan dan naar het bijkantoor, waar we naartoe geroepen werden. We openen de deur en zien een gigantische kartonnen doos staan. Chase loopt naar de doos toe en en haalt de post-it die op de doos plakt eraf. "Veel plezier, House" We kijken elkaar raar aan en als we naar het kantoor van House kijken zien we dat hij er niet is. We halen onze schouders op en maken de doos open. We vinden enkele kleinere en enkele grotere kartonnen dozen in de doos. We halen alles er 1 voor 1 uit en zijn benieuwd wat dit nu weer gaat geven.

[Reacties??]


Reacties:


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:38:
Het zou me niks verbazen als er egt helemaal niets inzit, zo is house nouw eenmaal x'D


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 15:47:
=Nieuwschierig o.o


SunShine
SunShine zei op 3 dec 2009 - 19:28:
Hallelujah, House heeft zich blijkbaar weer geamuseerd!
Oeh, ben toch wel nieuwsgierig wat er in al die dozen steekt hoor ='D
Dus; moet ik snel even je volgend stukje gaan lezen

xx.