Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *7*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

3 dec 2009 - 19:09

254

4

194



*7*

[House pov]
Met het dossier van de patiënt ga ik op de kliniek-afdeling een onderzoekskamer binnen. Er zit een vrouw op de tafel en ik ga tegeover haar op de stoel zitten. "Zo vertel eens, wat is het probleem?" "2 weken geleden heb ik pilletjes gekregen voor mijn maagontsteking, maar ze helpen niets!!" "En hoe vaak gebruikt u ze?" "Elke ochtend en avond, net zoals de dokter gezecht heeft, en met water." "Wat gebruikt u?" Ze haalt de pilletjes boven en geeft ze aan mij. Raar, normaal zou dit toch moeten werken. "Laat eens ziet hoe u ze inneemt. "Mag ik dan een glas water?" "Ja, daar staat er een." Zeg ik terwijl ik met mijn stok naar het glas water dat op de kast staat wijs. Ze staat recht, neemt haar pil en in plaats van de pil door te slikken met en slok water laat ze het witte pilletje in het glas water vallen. Ze draait enkele keren met het glas. "Tja, het lost nogal moeilijk op." Na een tijdje drinkt ze het water op, en de pil blijft op de bodem liggen. Ik rol met mijn ogen. Dit kun je toch niet menen?!!

[Cuddy pov]
Ik ga de vergaderruimte binnen en zie Chase, Cameron en Foreman een drumstel ineen steken. "Wat heeft dit te betekenen?!" "Opdracht van House." Zucht Chase terwijl hij de laatste cymbaal vastzet. "Wat wil hij hiermee doen?" Ze halen alledrie hun schouders op. "Waar is House?" Hij heeft klinkiek-uren." Ik knik en ga het kantoor uit om House te zoeken.

[Reacties??]


Reacties:


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:39:
xO Drumstel... House... Gussie... Is dat een goede combie?


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 15:49:
Je maakt me steeds nieuwschieriger!!
Nouuuuu
Ik ga snel verder lezen :3


xCOOKIECHAN
xCOOKIECHAN zei op 6 dec 2009 - 22:35:
Ik hou van het idee van dit verhaal en van het verhaal zelf natuurlijk ook! :']
Snel verder!


SunShine
SunShine zei op 3 dec 2009 - 19:31:
Ahahahahaaaa! x'D
Die patiënte is wel niet van de slimste zo te zien x'
&& Oeeh, ik weet wat het idee achter dat drumstel is! ^____^
Snel verder duuuuuus! ^^

xx.