Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Fairies' Tale » Chapter 2

The Fairies' Tale

4 dec 2009 - 19:59

932

8

738



Chapter 2

Suki POV
De bel gaat. Ik laat Gustav en Elvis achter om naar de deur te rennen. En blijkbaar ben ik niet de enige die zijn geliefde achterlaat, want Yasmine springt van het aanrecht en ook Elisa laat Shin achter in de keuken.
Waarom we allemaal zo enthousiast zijn om een pizzajongen? Wel, laat ons zeggen dat wij al een heuse voorgeschiedenis hebben betreffende pizzabezorgers.
In de gang botsen we op Dekkers en Dekkers, oftewel Kay en Nadezh. Zij hebben de bel ook gehoord, waarschijnlijk.
‘Klaar?’ lacht Nadezh en voegt er nog een wenkbrauwwiebel aan toe. Wat zij, en Kay, met wenkbrauwwiebels hebben, zal ik nooit snappen. Yasmine trekt de deur open en gaat tegen de deurstijl leunen. Ik ga op mijn tippen staan en kijk over haar schouder heen.
Een nieuwe.
Hij heeft warrig, blond haar en diepbruine ogen. Hij valt nog wel mee, in vergelijking met wat we hier nog over de vloer hebben gehad.
‘Twaalf pizza’s?’ vraagt hij en zijn ogen glijden over ons heen. Wat moet die arme jongen wel niet denken. Vijf, voor hem bloedmooie, meiden doen open en hebben een dozijn pizza’s besteld. Zo’n vreetzakken zijn wij niet, maar hij weet niet dat we hier een Tom Kaulitz en een Georg Listing hebben rondlopen. En voor een spook eet River ook best veel.
‘Klopt.’ giechelt Elisa en bijt op haar onderlip.
De pizzajongen krijgt al een rood hoofd. Dit wordt makkelijk. Veel te makkelijk naar mijn zin, maar we moeten het er maar mee doen.
‘Euhm… 79 euro en tw…twi…twintig cent.’ stottert hij en kijkt onwennig naar beneden. Een lachsalvo dondert door de gang, gevolgd door een stilte.
‘Wil je niet binnen komen?’ vraagt Yasmine en draait zich om, om heupwiegend de gang te verlaten.
‘I said what what.’ zingt Nadezh, waarop Kayley verder gaat met ‘In the butt.’ en zich op de onderste trede van de trap zet. Nadezh gaat naast haar zitten en samen zingen ze verder.
‘Euhh… Euhh… Ik… Euhh…’
‘Moet je nog werken?’ vraag ik en trek een pruillipje.
Hij kan niet kiezen! Oh, dit is zo hilarisch. Hij kan niet kiezen! Zo meteen spat zijn hoofd uit elkaar, of hij loopt gillend weg, dat kan ook.
Oh, dat Dorien dit moet missen. En Nicole. En Daniëlle.
Net op dat moment trippelt Dorien van de trap, enkel gekleed in een shirt dat overduidelijk van River is.
‘Oh, hebben we nog een deelnemer voor vanavond?’ vraagt ze en stopt op de drempel, pakt de pizza’s over en draait zich om. ‘Laat hem binnen.’ zegt ze dan en gaat door dezelfde deur als Yasmine een vijftal minuten geleden.
‘Al beslist?’ vraagt Elisa en krabt even nonchalant in haar grote bos roze en zwarte dreads.
‘Euhh… Ik denk niet… Mijn baas…’
Tom trippelt de gang in, met mijn Elvis in zijn handen. ‘Nemen jullie ook goudvis aan als betaalmiddel?’
‘Tom, wat zei ik nou! Blijf van mijn vis af!’ grom ik en trek Elvis’ visbokaal naar me toe.
‘Oh, zijn jullie nu weer met een arme pizzajongen aan het spelen?’
‘Ik… Jullie zijn gek! Aah! Pratende vis! Ik word gek! Aah!’
De jongen draait zich om en beent op een snel tempo weg.
‘Nou zeg. Moet ik dat als een belediging opvatten?’ vraagt Elvis en zwemt in cirkeltjes langs het glas dat hem in zijn vrijheid beperkt.
‘Nee lieverd. Hij kijkt gewoon oppervlakkig. Jij bent niet gek, in tegenstelling tot een bepaalde meneer genaamd Kaulitz, die ik zo meteen opsluit bij Daniëlle en Georg in de kelder.’
Ik duw Elvis, inclusief bokaal en water, in Kayleys handen en verdwijn dan de trap op. Waar is die Kaulitz, dat ik hem even een kopje kleiner maak!

‘Nog een hapje?’ vraag ik aan Elvis en breek een stukje af. Hij knikt, voor zover dat mogelijk is voor een goudvis, en zwemt naar het oppervlak.
Ik laat een stukje pizza in het water vallen en kijk dan op. Kaulitz, Kaulitz, aanstaande Kaulitz nummer 1 en Shin kijken me raar aan.
‘Daniëlle, zou ik je meest pijnlijke marteldingetje een keer mogen lenen? Vier mensen solliciteren naar een paar klappen.’
Dorien tikt tegen het glas en vist dan het stuk pizza uit het water.
‘Dorien De Vos Phoenix, als je dat nog welgeteld één keer doet, zorg ik ervoor dat je morgen wakker wordt tussen twintig van mijn soortgenoten. En die leven alleen in de zee.’
‘Doe je best, wie ga je daar voor meebrengen?’
‘Laat me niet uit mijn bokaal komen, ik waarschuw je!’
‘En daar gaan we weer,’ mompelt Tom en werkt een stuk pizza binnen ,’terwijl ik rustig probeer te genieten van mijn pizza!’
‘Jou pizza?’ kucht Kayley en legt haar hoofd op tafel.
‘Ja, die pizza behoorde toch echt aan Kayley toe.’
‘Mensen, ik probeer hier te genieten van mijn enige moment zonder pijnlijke zweepslagen.’ roept Georg, waarop hij een elleboogstoot van Daniëlle krijgt.
Teveel details. Veel te veel!
‘Mensen, ik ga morgen naar de supermarkt. Lijstjestijd dus!’
Waar hij het vandaan haalt, weet ik niet maar Nadezh heeft plots een kladblok voor zich.
‘Ik wil kaas.’ roept Elvis vanuit zijn kom en tikt met zijn staart tegen zijn kant van het glas.
‘En ik mag dan niet op het glas tikken?’
Elvis kijkt haar sarcastisch aan en zwemt dan het kleine kasteeltje in. ‘Niet storen.’ roept hij nog en duwt dan de deur met zijn vin toe.
‘Goed, vijf pakken kaas. Wat nog?’
‘Vijf!’
Ik gooi een korst richting oudste Kaulitz en kijk hem even sarcastisch aan.
‘Ik heb ook kaas nodig!’
Elisa’s hand verschijnt op tafel, dan komt haar hoofd er ook bovenuit. Wacht, wat deed zij onder tafel?
‘Dudes, ik overleef het hier niet meer hoor. Mijn hersenen hebben geen afweersysteem voor droge en melige humor.’
‘Hoe lang woon jij hier nu al?’ zucht Dorien en lacht geheimzinnig naar River. Ik zal maar spokencondooms op het lijstje zetten, hun voorraad zal wel op zijn vanavond.


Reacties:

1 2

NaNaa
NaNaa zei op 30 juni 2011 - 20:21:
Wacht eens.

Waar hij het vandaan haalt, weet ik niet maar Nadezh heeft plots een kladblok voor zich.


Heeft Nadezh iets te verbergen? -wbw-


miniboesz zei op 23 mei 2010 - 15:28:
Ik ben fan van Elvis
En ik vind dit geweldig
En ik ga verder lezen


NaNaa
NaNaa zei op 5 dec 2009 - 13:04:


MoonRocker zei op 4 dec 2009 - 23:56:
*schaterlach*
*meer schaterlach*
Gasten! *piept*
Okay
Ik ga verderlezen
[wat zo ongeveer gelijkstaat aan zelfmoord.]

xoxo <3


TWINcest
TWINcest zei op 4 dec 2009 - 20:34:
Mwehehe *grinnikt* Ik wieg met mijn heupen *proest*
Oké, zo grappig was dat ook weer niet, ik zie het mezelf alleen voor geen goud doen x']
Pizzajongens zijn leuk :3 Vooral om te pesten. En hij had bruine ogen, dat is een pluspunt 8D
Maar goed, Suki, het is geniaal!
Wie zegt dat je het niet kant? *kijkt om zich heen* Nah, ik sowieso niet.

To the next one!