Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen) » Number two; Who is she?

Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen)

5 dec 2009 - 14:12

670

8

356



Number two; Who is she?

Het was half 6 toen Lauri binnen kwam. Ze kwam de hal in. Ik was piano aan het spelen. Ze zette haar schoenen aan de zijkant van de marmeren trap. Ze ging op haar sokken de trap op. Ze ging naar haar kamer. Ik werd nieuwsgierig naar haar zijn. Hoe dat ze is. Ik heb me nog nooit echt geïnteresseerd voor hoe ze is. Haar deur stond op een kier. Ik keek naar binnen. Ze neuriede een liedje en ging op bed liggen. Een kat sprong bij haar. Ze had een kat? Nooit geweten. Hij was zwart. Of zij. Lauri ging over zijn of haar rug. De kat sprong van het bed af. Lauri zette haar radio op. Het was duistere muziek. Of hoe je dat ook noemt. Ik zag een doosje liggen. ‘My Chemical Romance’ stond erop. Ik ken ze niet. En ze klinken niet leuk. “Minoes, hier komen”¯ zei Lauri. De kat sprong weer op het bed. Lauri glimlachte en streelde de kat. Oké dit is no life. Ik huppelde verder naar mijn eigen kamer. Mijn poster van Leonardo DiCaprio lachte me toe. Ik sloot mijn deur achter me. Ik duwde een cd van Britney Spears in mijn cd speler en ging op mijn bed liggen. Ik neuriede mee met ‘Circus’. Ik draaide me op mijn zij. Een bruin oog stond bij de deur. Ik schrok even. Toen ik fatsoenlijk keek, was het al weg. Ik ging op mijn balkon. Ik had een heerlijk uitzicht over onze grote tuin. We hadden een tennisplein, een super groot zwembad met een grote glijbaan en nog een jacuzzi en nog een plaats voor de bbq en nog gras. Ik ging op mijn knalroze laptop. Ik vraag me als Lauri er zo wel een heeft. Ooh ik moet lachen. Ze heeft niets. Ik ging op msn. 465 mensen van de 600 online. Heerlijk. Kan ik lekker kletsen met mensen. Het voordeel van een grote school is veel vrienden hebben. Hoewel ik de helft van die mensen niet ken. Ze hebben gewoon mijn msn. Op netlog heb ik 700 logs en 50 berichten en 12 vriendverzoeken. Zoals gewoonlijk hè. Ik moest lachen. Op facebook was het zowat het zelfde. Veel vriendverzoeken en berichten en ook nog veel reacties op mijn foto’s. Ik ging even een bezoek aan het toilet brengen. “Laura, eten!”¯ werd er vanonder aan de trap geroepen. Ik sloot even mijn laptop af. Lauri liep voor me de trap af. Toch was voor haar de tafel gedekt. Ik ging tegenover haar zitten. Ze nam 1 klein stuk vlees en een schep aardappelen. En dat was het. Ik merkte op dat ze 2 piercings droeg. 1 in haar lip en 1 tussen haar wenkbrauwen. Ik weet niet hoe het heet. Ze overhandigde haar rapport. Mam en pap tekende het. Pap gaf haar zwijgend 3 briefjes van 50 euro. Ze duwde het in haar broekzak en ging terug de hal in. Toen ik in de hal kwam, waren haar schoenen weg. Dus ze is weg. Ik ging de trap op naar haar kamer. Ik wilde best weten hoe dat die eruit zag. Ik duwde haar kamerdeur open. Die kraakte. Een kat lag te slapen onder haar bureau. Alles was pikzwart hier. Er stond een laptop op haar bureau. Zwart en er plakte een sticker op. Er stonden 3 mannen op en in rode letters stond er ‘Green Day’ onder geschreven. Ik deed haar laptop open. Die stond op standby dus sprong nu aan. Het stond open op een word document. Volgens mij is het een liedjes tekst. Wat een hoop onzin bij elkaar man. Ik keek naar nog dingen op haar laptop. Maar er stond haast niets op. Enkel nog een map die ik met een code moest openen. Waarschijnlijk staat daar alles. Ik gaf het op en sloot haar laptop. Ik keek rond. Er hingen 3 posters op haar muur. Ik las ‘My Chemical Romance’, ‘Green Day’ en ‘Placebo’. Ik ken ze niet. Wie is mijn zusje? Waarom is alles zo onduidelijk.


Reacties:

1 2

VampireFangs zei op 8 dec 2009 - 20:54:
OWJAAAA, placebo suckt 8D


VampireFangs zei op 8 dec 2009 - 18:44:
Dan ben ik het ook met Tosca eens?
AHAHAH, ja sorry.
Ze is mijn soulmate, en wij delen telepathisch toch 1 gedachte 8D
MINE <3
<3


Xpam05
Xpam05 zei op 7 dec 2009 - 16:32:
hihi ik ben het ook met der eens!
snel verdeer?!
xxx


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 6 dec 2009 - 18:39:
Verder

en Tossie je hebt super gelijk ben er met je eens n__n


Freaking
Freaking zei op 5 dec 2009 - 23:51:
Naiis!
Verder!

<3