Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » Hero is deep inside your heart... » >4< The dragon is growing...

Hero is deep inside your heart...

30 nov 2008 - 17:47

430

1

357



>4< The dragon is growing...

's Nachts heb ik rustig verder geslapen en het draakje ook.
Nu ik wakker ben is het draakje aan het krijzen en rondaan het racen."Ik denk dat hij wat te eten moet hebben"zeg ik tegen oom die net m'n kamer binnen gelopen is.Hij haalt een boek uit de kast waar opstaat 'draken verzorgen'.
Het boek ziet er heel oud uit, maar voor zo'n oud boek is het nog in goede staat."Hier in dit boek staat hoe je een draak moet verzorgen""Duhh, dat staat op de voorkant, oom."Hij schiet in de lach en bladers door het boek."Hier staan een paar benodigdheden voor het voeren van een draak."ik gris het boek uit z'n handen en begin het stukje te lezen wat oom aan wees."Waar komt het boek eigenlijk vandaan?"Ik kijk oom vragend aan...
"Ik heb het ooit eens van m'n opa gekregen, die had het weer van zijn opa en die opa weer van zijn opa.Het is al een paar generaties oud en het is nog in goede staat.Opa had het verhaal weer van zijn opa gehoord dat zijn opa ook een draak had en dat die opa er een boek over heeft geschreven in de hoop dat als er later nog een draak komt dat wijdan weer een draak kunnen verzorgen zoals het moet."Hij kijkt me aan en zucht."Jammer dat ik geen kinderen en klein kinderen heb anders hadden die het door kunnen dragen."

Verder die ochtend hebben we het draakje verzorgd zoals het moest.
Ik gluur voorzichtig door een kiertje en zie niemand, echt niemand op straat lopen."Oom, hier staat dat we het ook vaak genoeg buiten moeten laten vliegen en dat het alleen zichtbaar en als hij een sterke band heeft met z'n opvoeder kunnen ze door elkaars ogen kijken en kunnen ze elkaar helpen.Ook kan de draak verdwijnen als je hem de opdracht geeft, en u moet hem altijd belonen als hij iets goeds heeft gedaan staat hier"ik zucht en klap het boek dicht en kijk naar het onschuldige draakje."Verdwijn" roep ik en het draakje wordt onzichtbar. Op de plaats waar het draakje staat voel ik en ik kan hem nog voelen."Kom tevoorschijn"roep ik en het draakje komt weer te voorschijn.
Ik blader nog een keer door het boek en er staat dat je het in het draakje in het Noors opdrachten moet geven.Ik kijk uit mijn boek omhoog waar het draakje me met een zielig kopje aan kijkt."Oké goed dan" zucht ik "Ik ga wel Noors tegen je praten. Ik start de computer en begin met Noorse woordjes.
In het bijzijn van mijn draakje die nieuwschierig is en oom die voor drinken enzovoort zorgt.


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 30 nov 2008 - 18:40:
WHOAAAA
VERDER JIJ! ANDERS KOM IK JE AAANVALLEEN MET MIJN VORK!
AND THEN YOU AAAAAAAAAAAAAAAAARE DEATH!

Om kort te wezen.
VERDER!