Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Diary

You Belong With Me { Jacob Black Story }

6 dec 2009 - 10:50

190

2

188



Diary

Hallo Dagboek, 10-07-09, 17:52

Het was een leuke dag vandaag. Ik heb het overleeft. Ik weet niet precies waarom het zo erg zou zijn. Het is echt geweldig hier alles. De Cullens doen aardig tegen me. Iedereen zelfs, ik ben hier populairder dan ik had gedacht. En Bella is ook wel aardig. Ik was zelfs nog slechter in gym dan haar. En zij was al vreselijk slecht. Maar we moesten er beide hartstikke veel omlachen. Dat is het leuke ervan toch. Morgen heb ik geen school. Ja ik ben vrijdag op school gekomen. Heel weird. Jessica, Angela en Mike wilden naar een strand gaan. De la push strand. Maar ik weet niet of het wel zo goed idee is. Ik ga gewoon. Het is het enige manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Morgen om 10 uur zeiden ze. Beetje vroeg vind je niet. En ik heb nu echt razende honger. Alsof mijn moeder dat wist. Het eten is klaar. Dat weet ik gewoon. Ik ben heel goed in raden wanneer het eten klaar is. En ja hoor, daar roept mijn moeder al voor het eten. Doei dagboek. Spreek je morgen!


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 23:02:
Oeeeh, nu komt Jaaacob. <3 Toch? ;p


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 dec 2009 - 11:39:
meld je dan wel... als er weer een nieuw stukje is :]