Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Goodbye my friend (afgelopen) » Proloog; Why?

Goodbye my friend (afgelopen)

6 dec 2009 - 16:37

213

3

291



Proloog; Why?

Ik kan het niet geloven. Ik kan het gewoon niet. Ik krijg alles voor me te zien. Niets wil eruit. De pijn, het verdriet. De beelden zitten op mijn netvlies gebrand. Ik lees haar brief nog eens over. Haar woorden raken me diep. Het doet pijn om te weten dat je aller beste vriendin weg gaat. Weg van de wereld. Naar een plek waar het beter is. Ik doofde het licht en ging op mijn bed zitten. Enkel een kaars brandde. Als Emily kwam slapen of ik bij haar brandde we ook altijd kaarsen. We hadden een obsessie voor kaarsen. Nu doe ik het in mijn eentje. Onze kaarsen langzaam laten opbranden. We hadden er veel. Zeer veel. 1 kaars zal ik nooit branden. En dat is onze kaars. Die hadden we zelf gemaakt. Ze staat op mijn vensterbank. Ik kan die niet opbranden. Dan is het net alsof onze vriendschap opbrand. Ik wenste dat ze nu bij me zat. Maar ik zal haar nooit meer terug zien. Ik zie het steeds voor me. Hoe ze van de stelling bij de kerk sprong. Hoe ze neer kwam. Het was pijnlijk. Te pijnlijk.


wil je asjeblieft op TH stemmen in de dag top 5
van TMF?
ze staan op 2 en moeten nodig terug op 1 komen!


http://www.tmf.be/dagtop5


Reacties:


DODOTosca
DODOTosca zei op 6 dec 2009 - 19:41:
TrouweLezer zegt het precies goed. Jou schrijfstijl word steeds beter. Je beschrijft het met emotie, alsof je het net zelf allemaal hebt meegemaakt.


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 6 dec 2009 - 19:11:
Wow, jouw schrijfstijl word steeds beter.
Ik hou echt van jou verhalen.
Like, hun obsessie lijkt wel mijn obsessie voor jouw verhalen.
Nu al zo heftig maar toch zo prachtig.

Snel verder?


VampireFangs zei op 6 dec 2009 - 17:41:
Aah, kud man D:
Het is nu al heftig, en dan vinden mensen
dat Addiction heftig is?O_O
AHAHAH, oké, twee absoluut andere dingen, maar toch.

Ik vind het mooi, :3