Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » NCIS; Ziva and Louise » -2

NCIS; Ziva and Louise

6 dec 2009 - 14:11

301

0

224



-2

Hf 2. Het team is nu in Nederland, met uitzondering van Mc Gee, die achter bleef met Abby, Palmer, Ducky en de rest.

Gibbs POV
Ziva zag er niet goed uit. Helemaal niet goed zelfs. Ik vroeg me af wat er met haar was.
'We gaan landen, u wordt verzocht om uw veiligheidsgordel vast te maken,' klonk een meganische vrouwenstem. We deden wat er werd gezegd, en het vliegtuig daalde. Hopelijk spraken ze in Nederland Engels...

IN NEDERLAND

We stonden op een luchthaven die "Schiphol" werd genoemd. Er kwam een man in een uniform naar ons toe.
'Jullie zijn van de NCIS?'vroeg hij in vloeiend Engels. Ik knikte.
'Ja, dat zijn wij.'
'Kom mee, ik breng jullie naar het huis van het slachtoffer.' We volgde hem naar het plaats Delict. Het was een prachtig, keurige, grote villa. We volgde de man naar binnen, en liepen de trap op. Door een deur kwamen we in een slaapkamer. Op de grond lag een meisje, met lang, zwart haar. Haar ogen waren open. Ze waren groen. Naast haar hand lag een mobieltje.
Ziva's mond viel open, en ze fluisterde:
'Ik weet wie dit is!'

Ziva's POV
Ik wist wie dit was!!!!! Dit kon niet! Nee, dit kon niet!!
'Wie is het dan?' vroeg Gibbs.
'Dit is Louise Cohen. Mijn oude schoolvriendin.' Opeens vroeg ik me af waarom ik iedereen moest verliezen. Eerst Michael, en nu Louise!
'Een oud schoolvriendinnetje van je?'herhaalde Tony.
'Ja. En haar vader was een marinebaas. Hij heette Kamiel. Haar moeder is gestorven. Ze heeft ook nog een zusje. Esther.Ze is 12 jaar. Louise is 20. Ze zorgde voor haar zusje, nadat haar vader was opgenomen in een afkick kliniek voor alcholverslaafde.'
'LOUIS! BEN THUIS!'kwam opeens een stem van beneden. Een meisje kwam naar boven. Haar zwarte haar was in een slordige paardenstaart opgebonden.
'Wat doen jullie hier? En waar is Lou.. LOUISE!' riep het meisje.
'Rustig Esther,'zei Gibbs. Maar Esther was helemaal over haar toeren.
'WAAROM HEBBEN JULLIE HAAR VERMOORD??' snikte ze, in het Engels nog wel!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.