Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » My Crazy Life.. » 4

My Crazy Life..

6 dec 2009 - 16:12

343

3

178



4

[i]Omg, ik ben nu bij het concert van Cinema Bizarre. Dit geloof je toch niet? Het enige nadeel is dat Brooke er niet bij is en dat ik dus in mij eentje tussen al die dringende fans sta. [/i]

Als ik binnen kom kijk ik mijn ogen uit. Het is enorm, en er zijn enorm veel mensen. Na een tijdje zitten begint iedereen te gillen. Cinema Bizarre komt het podium op gerend. 'Hey, I wanna thank you all for coming.' roept Strife met een big smile. Ik duw iedereen opzij zodat ik helemaal vooraan sta en gil het uit. Na 9 liedjes begin ik het ineens heel warm te krijgen. Alles draait, en het word zwart voor mijn ogen. Na een tijdje kom ik bij en ik veer geschrokken op. Meteen word ik terug geduwd en ik kijk omhoog. Boven me hangt een ongeruste Strify. 'OwMijnGod?' roep ik uit. 'Cool down, ik ben ook maar gewoon een mens.' zegt Strify. 'Okee.' antwoord ik. 'Dit moet ik even tot me laten bezinken. Maar, waar is de rest van de band' 'Die zijn tijd aan het rekken.' antwoord Strify. 'Het optreden is nog steeds bezig. Maar toen ik zag dat je flauwviel, ben ik meteen van het podium afgesprongen.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij is voor mij het podium afgesprongen? 'Come-on!' zegt Strify. 'Come on stage.' Ik loop achter Strify aan het podium op. Kiro zwaait vrolijk naar me. Ik ga op een stoel in de hoek van het podium zitten en laat alles tot me bezinken terwijl Cb het liedje dysfunctional family inzet.

Na de show mag ik weer mee backstage. Kiro vraagt me de oren van het hoofd als hij erachter komt dat ik ook fan ben van Twilight. 'Wat vind je van Bella?, wat vind je van Edward?, wat vind je van Jake?' Strify probeert hem tot bedaren te brengen. 'Kristian!, Kimm is net flauwgevallen. Ze heeft vast nog hartstikke hoofdpijn. Ik reageer niet op en stoot Strify aan. 'Strife, heet je nou Jack of Andreas?' 'Andreas, Andreas Hudec! Maar niet verder vertellen he? Het is ons geheimpje.'

Zo breng ik nog de hele avond met ze door in hun hotel. Mijn moeder kon het niet zo veel schelen dat ik de avond met 5 wereld beroemde mannen doorbreng.


Reacties:


xjeszell
xjeszell zei op 31 jan 2010 - 20:04:
JA, lisa, dat moet je njog ff aanpassen. anders klopt onze supercarsten ook niet, want superKristian klinkt niet.


Annetje566
Annetje566 zei op 11 jan 2010 - 21:51:
Leeeeukkk!! Heb btw Ontdekt dak Kior Carsten heet. Hij tweette dat hij en Rickey ons new year wenste en Ricky tweette dat hij en Carsten ons happy newyear wenste ^^ niet afkrakend bedoeld xxx


xjeszell
xjeszell zei op 6 dec 2009 - 19:16:
HOEVEEL KIRO WEEG JIIIIIIIIIJ?