Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » My Crazy Life.. » 5

My Crazy Life..

30 dec 2009 - 15:15

368

1

190



5

Dit is voor 1 hoofdstuk vanuit ik-persoon Brooke.

Ik lig op de bank tegen de ontblote borstkas van Nick. Terwijl ik brabbel dat ik zo veel van hem hou, doet hij iets dat ik niet zo op prijs stel. Hij gaat met zijn handen in mijn shirtje. en probeert de sluiting van mijn bh open te maken. 'Nick, nee.' fluister ik tegen hem. Hij luistert niet. Hij kleed me verder uit en duwt mijn hand in zijn broek. 'Nick, kappen.' zeg ik nu iets harder. 'Nee Brooke, je bent hier in mijn huis en doet wat ik wil.' Ik wil nog niet ontmaagd worden. Niet nu al.. 'Bitch, werk mee.' snauwt hij en geeft me een klap in mijn gezicht. Ik kijk hem geschrokken aan. Dit had ik echt nooit achter hem gezocht. Hij kleed zichzelf ook uit en duwt me op de grond. 'Nick, dit wil ik verdomme niet.' schreeuw ik. 'Jij hebt niks te willen!' schreeuwt hij terug. Hij gaat boven op me liggen en streelt me. Ik kijk hem angstig aan. 'Nick, ik smeek je, houd op.' Vervolgens dwingt hij me om hem af te trekken. Daarna duwt hij me tegen de muur aan. 'Jij smst nu naar iedereen die weet dat je hier bent dat je het zo leuk hebt, dat je hier nog langer blijft. Anders gaan die homo's uit die klote band van je eraan.' snauwt hij. 'Je blijft van hun af.' krijs ik. 'Oh ja? Wie zegt dat? Ik heb geweren. Ik heb messen. Ik kan ze zo dood maken, Brooke.' schreeuwt hij. Hij pakt zijn mobiel en belt zijn vrienden op. 'Ja, met Nick. Hey, kom hier heen. Als je niks te doen hebt, kan je mijn vriendin gebruiken. Dat ding is nog maagd, weet je wel?' zegt hij grijnzend. Hij hangt op en kijkt me aan. 'Aan jou de keuze. Hier nog een weekje langer blijven en die homo's blijven in leven, of je gaat naar huis en homo's gaan dood.' zegt hij dreigend. Met trillende handen pak ik mijn mobiel en begin te typen. 'Yo. Ey, ik blijf hier nog een week. Het is hier geweldig met Nick! Hij is zo lief weetje. xoxoBrookeeeeeee.' Daarna verzend ik hem naar iedereen die weet dat ik hier ben.


Reacties:


xjeszell
xjeszell zei op 3 jan 2010 - 0:53:
nick is lief.