Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen) » Number three; Why are you so different?

Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen)

6 dec 2009 - 19:57

728

4

273



Number three; Why are you so different?

Ik ging haar kamer weer uit. Ik voel me niet goed in haar kamer. Ik maakte een huppel beweging richting mijn kamer. Ik ging op msn. Ik starte een gesprek met Silvie. Ik vertelde haar natuurlijk niet over Lauri. Ze zou me vierkant uitlachen als ik mijn vrije tijd besteed aan dat misvormd schepsel. Ik vraag me ook af waarom ik dit doe? Misschien komt het omdat ze zo anders is. Ze is wel heel anders. Mam klopte op mijn kamer deur. “we gaan de deur uit, tot morgen”¯ zei mam. “Kan ik mee?”¯ vroeg ik lief. “Ja, dan stel ik je voor aan mijn baas en aan mijn mede modellen”¯ zei mam met een glimlach. “Ik kleed me even om, ik kom zo”¯ zei ik. Mam knikte. Ik opende de deur naar mijn inloopkast. Ik keek aan de kast van mijn jurken. Ik nam een rode jurk die tot mijn knieën kwam. Ik nam een paar rode ballerina’s en ging naar onder. Onder aan de trap ging ik in mijn rode ballerina’s. Ik nam mijn rode met witte stippen tasje van de kapstok en ging achter mam en pap aan. Jeffrey stond al te wachten. Ik zag Lauri boven aan de trap staan. Ze leunde op de trapleuning en keek me strak aan. Haar ogen stonden op vuur. “Laura, kom je?”¯ vroeg Jeffrey. “Ja hoor”¯ zei ik en huppelde naar de auto. “Ik overhandigde mijn tasje aan Jeffrey en ging in de auto. Jeffrey ging aan het stuur zitten en legde mijn tasje bij die van mam van voor op de voorzit. Het was een gewoonte. Ik vroeg me af wat Lauri nu aan het doen was. Ik keek naar mam. Ze zat te bellen. Net als pap. Hij stopte me weer 4 briefjes van 50 euro toe. “Kan je lekker gaan shoppen”¯ zei hij. “Dankje pap”¯ zei ik met een glimlach. Ik gaf hem een zoen op zijn wang. Ik smste naar Silvie dat we morgen zeker gingen shoppen. We deden het elke zaterdag. Ik mag een outfit gaan uitkiezen voor mijn sweet sixteen. Ik kan haast niet wachten. Ik ga echt het leukste feest ooit geven. En ze komen nog eens filmen voor dat programma ‘My sweet sixteen’. Ik kom dus op tv. Dan moet alles perfect gaan. En Lauri mag er niet in voor komen echt niet. Dat schepsel verpest mijn heel feest dan. Ik werd voorgesteld aan veel mensen. Heel veel. Het was er ook zeer druk. Ik wist nu al dat ik mijn moeder wilde opvolgen in het model zijn. De rit naar huis liep net het zelfde als toen we kwamen. Mam en pap waren alle twee aan het bellen. Ik keek uit het raam. Jeffrey gaf me mijn tasje aan. Ik ging slapen. Voor ik de marmeren trap op ging gaf ik mam en pap een knuffel en ging nu naar mijn kamer. Lauri haar deur was gesloten. Ik hing mijn jurk terug in mijn kast en zette mijn rode ballerina’s weer op zijn plek. Ik trok mijn slaapjurk aan en ging nog even op msn. Ik praatte met verschillende mensen. Het is leuk om veel vrienden te hebben. Ik roddelde met sommige over Lauri. Bijna niemand wist dat ze mijn zusje was. Dus kon het geen kwaad. Niemand was trouwens ook bevriend met haar. Ja wie wil dat nu wel? Die 2 gasten van toen straks precies wel. Ik nam een glas en hield het tegen de muur. Zo kon ik luisteren. Ik hoorde haar bellen. Ze praatte stil en schor. Af en toen schraapte ze haar keel. Ik verstond niet zo heel duidelijk wat ze zei. Maar ik kon het er uit opmaken dat ze met die jongen aan het bellen was. Waarom is dat kind toch zo anders? Ik wil echt wel meer over haar weten. Waarom niemand met haar praat en waarom dat ze zo anders is. Toen was het even stil. Toen hoorde ik geluiden van de tv. Ik hoorde luide muziek. Ik herkende de stem. Het was de stem van dat joch. Was die daar? Nee ik denk het niet want het klonk anders. Dat joch op tv? Ik zette de tv op. En ik kwam op de juiste post. MTV. Dat joch en dat andere joch met zijn slierten haar gaven met 2 andere gasten gaven een interview en toen kwam een videoclip.


Reacties:


Xpam05
Xpam05 zei op 9 dec 2009 - 21:00:
Ooeeeehh, klinkt als tokio hotel ^^
hihi
snel verdeer!
xxxx


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 6 dec 2009 - 21:19:
Kijk bij dta laatste stuk zit ik te hyperen wahahahah n__n


verder?<3


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 6 dec 2009 - 20:37:
Huahahaha Andere joch met zijn slierten haar

En jezus, kind laat der toch met rust.
Ofwees gewoon aardig inplaats van een bitch.
Het is dan wel je zus hoor.

Snel verdertjes<3


DODOTosca
DODOTosca zei op 6 dec 2009 - 20:06:
Hell, Yeah. Tokio hotel ^^

Verder <3