Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *8*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

7 dec 2009 - 13:45

362

4

164



*8*

[House pov]
Ik zie Cuddy het bijkantoor uitgaan en in de lift stappen. Zodra de deuren dicht zijn kom ik vanachter de hoek en ga nu zelf het bijkantoor binnen. "Cuddy zoekt je." Zegt Chase meteen. "Ja, dat weet ik, daarom zit ik hier. Ah, ik zie dat het drumstel ineen staat.Pak het nu maar weer in." "Wat?!" "Ja, hoe wil je het anders in de kamer van de patiënt krijgen?" "Waarom moet dat ding in de kamer van de patiënt staan?" "Ik heb hem voor mezelf gekocht, maar ik wil hem graag laten inspelen door een professionel. En omdat ik zo'n fan van hen ben heb ik precies dezelfde als hem gekocht. Kijk, zelfs hun bandlogo staat erop!" "Je hebt hem gestolen!!" "Geleend zonder te vragen. Maar, er ligt een patiënt te wachten! Dus, huphup!" Ik ga het kantoor uit en ga naar het kantoor van Wilson. "Hey, heb jij toevallig enkele tienerpatiënten die van rockmuziek houden?" "Euh, ja, ik heb Nick, en Tara, en ...." "Perfect, kan je ze binnen een kwartiertje in de kamer van mijn patiënt verzamelen?" "Wat ga je doen?" "Zal je wel zien." Ik ga nu zelf naar de kamer van mijn patiënt. "Wie bent u?" Zegt de jongen waarna hij hikt. "Dat is Dr. House, hij heeft mij ook genezen." Zegt Bill, mijn ex-patiënt. "Ja, heb je die hik al lang?" "Een half uurtje ofzo..." Ik knik. "Oke" Ik zet mijn wandeling verder en ga naar het bijkantoor. Blijkbaar zijn Cameron en Chase net klaar met het drumstel weer in de dozen te steken. "Vergeet het drumstel, hij heeft een nieuw symptoom." zeg ik gterwijl ik 'ongecontroleerde spierbewegingen' bij op het bord met symptomen zet. "Hij heeft al een half uur de hik." "Misschien zit er een gezwel in zijn hersenen." Zegt Chase terwijl hij komt zitten. "Nee, dan zou hij nog andere symptomen hebben en dan zou hij ook geen drie dagen kerngezond lijken." Ik knik. "Waar is Foreman?" "hij heeft kliniek-uren." Ik denk even." "Doe een MRI en een volledige lichaamsscan." Ik ga naar het kantoor om het publiek af te zeggen en ga dan in afwachting van de resultaten weer bowlen in mijn kantoor.

[reacties??]


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 10:05:
Geleend zonder te vragen.

Hehehe. <3


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:42:
V Me to x'D


SunShine
SunShine zei op 8 dec 2009 - 19:44:
Geleend zonder te vragen.

Oh, dat zie ik hem écht nog wel zeggen! ='D
Weer een leuk deeltje, meid! ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 15:51:
Ge-wel-dig