Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *9*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

7 dec 2009 - 14:04

485

5

161



*9*

Samen met Chase, Cameron en Foreman ga ik de kamer van de patiënt binnen. De dozen, die mijn drie werknemers vasthadden, zetten ze neer en beginnen het drumstel weer ineen te steken. "Wat heeft dit te betekenen?" Vraagt een jongen met lang bruin haar terwijl hij ons raar aankijkt. "De MRI en de lichaamsscan waren clean." Zegt Chase terwijl hij naar de jongen toeloopt. "Dr. House wil nu het optreden reconstrueren." De jongen kijkt hem nog steeds raar aan. "Relax gewoon, je zal het wel zien." Zeg ik nog om de jongen gerust te stellen.

[Gustav pov]
Terwijl 2 van de dokters een drumstel ineen steken en een derde Georg uitlegt wat ze gaan doen duwt een verpleegster een of andere machine naar binnen. Dokter House neemt de machine over en duwt het tot naast mijn bed. Wanneer het drumstel ineen staat komt dokter Cameron naar me toe. "We moeten wat bloed afnemen." zegt ze terwijl ze wat uit de kast haalt. Ik leg mijn arm boven de deken en ze trekt wat bloed. "Oke, zou je nu willen rechtstaan en hier komen zitten?" Vraagt Dr. House terwijl hij naar de stoel achter het drumstel wijst. Ik knik, sta recht en ga achter het drumstel zitten. Het apparaat dat Dr. House net naast mijn bed duwde rolt hij nu naar me toe en kleeft de ronde stickertjes met gekleurde draadjes op mijn hoofd, armen en borst. Ik zie dat er ondertussen enkele tieners en een dokter de kamer in zij gekomen. Op het naamplaatje van de dokter kan ik zien dat het dokter Wilson is. "Oke, stel je maar voor dat die kinderen het publiek zijn en we willen nu dat je het concert nadoet. Klaar en, ACTIE!" Ik haal mijn schouders op en sla het ritme van Automatisch. Mijn ogen sluit ik en probeer de sfeer van enkele dagen geleden weer boven te halen. Gewoon uit genot ga ik harder slaan op mijn drums. Als ik mijn ogen weer open zie ik dat de tieners in mijn kamer tegen elkaar zitten te fluisteren en lachen terwijl ze naar me wijzen. Waarom fluisteren ze? Mag ik het misschien niet horen? Zijn ze me aan het uitlachen? Wat kan er in godsnaam aan de hand zijn? Het moet over mij gaan, het kan niet anders!! "Hey! Wat zitten jullie te fluisteren?!" De twee meisjes, inclusief alle andere aanwezigen in de kamer, schrikken en kijken op. "Als er iets is met mij zeg het dan recht in mijn gezicht! Ik kan niet tegen mensen zoals jullie!" Zeg ik terwijl ik rechtsta. Ik kom achter mijn drumstel vandaan en wil op de twee meisjes afgaan, maar voel vier handen mijn armen vastnemen. Dokter Wilson neemt de kinderen mee de kamer uit en ik voel een prik of twee in mijn arm. Ik word weer in mijn bed geduwd en vrij onmiddelijk voel ik me moe worden en val in slaap.

[Reacties??]


Reacties:


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:44:
Gussie is overgeweldadig


SunShine
SunShine zei op 8 dec 2009 - 19:46:
Ohlaaa; Gus wordt weer eens gewelddadig! Ö
Hopelijk vinden ze nu eindelijk de reden ^^
Zal maar snel verderlezen zeker? ='D
Goed bezig! ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 15:54:
Woh o.o
Me loves it!


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 7 dec 2009 - 17:40:
Ik 'heart' jouw verhaal!!

Snel verder


xCOOKIECHAN
xCOOKIECHAN zei op 7 dec 2009 - 15:26:
Snelverder!