Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking trough this World alone, makes me feel so miserable.. » I’ll do whatever it takes to get away from here.. (#7)

Walking trough this World alone, makes me feel so miserable..

30 nov 2008 - 14:38

392

1

295



I’ll do whatever it takes to get away from here.. (#7)

SeaJin Pov;
Ik zie de auto van mijn moeder nog op de oprit staan, en twijfel of ik wel naar binnen zal gaan.
Zachtjes open ik de voordeur, ik hoor moeder in de keuken meezingen met de muziek die mijn broertje aan heeft staan.
Ik hoor gelach en ze lijken allebei zo gelukkig.
Ik doe mijn jas en schoenen uit en leg mijn tas netjes weg.
Dan open ik de deur naar de woonkamer, en het vrolijke gelach en gezang stopt meteen.
Beide, moeder en mijn broertje, staren me kwaad aan.
Ik heb de zin al niet meer om hierbij te gaan zitten, ik draai me maar weer om en grijp mijn tas.
Ik loop de trap op en ga mijn slaapkamer in.
Mijn tas smijt ik in een hoek en mezelf gooi ik op het bed.
Ik wil weg van hier..
Ik laat me op de grond glijden, sta op en loop naar de studie kamer van moeder.
Ik druk de computer aan, wetend wat de gevolgen zullen zijn als moeder erachter komt.
Ik start MSN op en open een gesprek met Aylin.

Aylin Vampire Princess zegt: Hoi..
SeaJin x3 zegt: Ik moet hier weg!
Aylin Vampire Princess zegt: Ja, ik hier ook, maar hoe gaan we dat ooit doen ?
SeaJin x3 zegt: Door gewoon weg te gaan, ik pak mijn spullen! Als je ook gaat zie ik je vannacht om 3 uur wel in het winkelcentrum, bij die groentenboer.

Even zegt geen van ons iets, dan hoor ik dat moeder naar boven komt.
SeaJin x3 zegt: Ik moet gaan, moeder komt, Doeggggg!

Ik klik snel alles weg en doe alsof ik een papiertje zoek.

“Wat moet jij hier?!” Mijn moeders harde stem weergalmt in mijn hoofd.
“Ik zoek een papiertje..” Zeg ik en ik pak een papiertje vast en wil de kamer weer uit lopen.
“Hier blijven, vuil kreng!” Roept moeder, ik draai me met tegen zin om, maar ergens voelt dit als een afscheid.
Mijn moeder word woedend, begint te gillen en te schreeuwen, haar handen trillen en haar gezicht is rood.
Ze balt haar vuisten en ik voel dat ze hard mijn wang raakt.
Ik wend mij ogen niet af, maar blijf haar strak aankijken.
Zonder een spier te vertrekken blijf ik staan en een vuile grijns vormt zich nu langzaam rond mijn mond.
This was the last time you did that to me.. stupid bitchs..


Reacties:


Cupcake
Cupcake zei op 30 nov 2008 - 17:31:
snel weiter <3