Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *10*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

8 dec 2009 - 13:33

273

3

164



*10*

[House pov]
Wanneer de jongen gekalmeerd is en in slaap gevallen is staat mijn ex-patiënt recht. "Wat hebben jullie gedaan?!" "Ik heb niets gedaan. Ik heb hier alleen gezeten en,... geademd." Ik draai me om naar Cameron. "Heb je de 2 stalen?" Ze knikt. "Oke, ga ze testen." Ze loopt de kamer uit en Bill komt naar me toe. "Wat-?!" "Je mag een kreupele niet aanvallen." zeg ik terwijl ik mijn stok ophef. "Maar ik weet vrij zeker dat de grote zwarte dokter niets heeft." Foreman rolt met zijn ogen. "We hebben de situatie van het concert gereconstrueerd om een aanval uit te lokken. We hebben een bloedstaal genomen voor de aanval en een tijdens de aanval. Dr. Cameron is die twee stalen nu vergelijken." Bill knikt en zucht terwijl hij naar zijn vriend kijkt. "Zal, zal hij ooit nog met ons kunnen optreden? Ik bedoel, zal hij altijd zo'n aanval krijgen als hij moet drummen? Ik, ik zou me niet kunnen inbeelden om, om met een andere drummer, of, of, ..." Zijn broer ziet dat hij het moeilijk heeft en niet uit zijn woorden geraakt. Hij staat recht en legt een hand op de schouder van zijn broer. "Rustig maar Bill. Alles komt weer goed met Gustav." Hij knikt zachtjes en gaat samen met zijn broer de kamer uit terwijl Chase en Foreman het drumstel weer inpakken. "Hij heeft gelijk, toch?" Ik draai me om en zie dat de jongen met lang bruin haar me vragend aankijkt. "Dat kunnen we pas zeggen als we weten wat hij heeft, sorry." Ik kijk hem niet aan terwijl ik het zeg en ga dan de kamer uit.

[Reacties??]


Reacties:


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:46:
Ik vermoord je als je gussie niet maar kan laten drummen grrrr....


SunShine
SunShine zei op 8 dec 2009 - 20:30:
Oh god, dat zou een compléét drama zijn, moest Gus niet meer kunnen drummen! Ö
Wooot; snel verderlezen, wantwant, je maakt me toch nieuwsgierig hoor ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 15:56:
Omg.. Als ik het voor me ziet is het zooooo vreemd o.o
Maar wel gaaf :3