Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » La Push

You Belong With Me { Jacob Black Story }

8 dec 2009 - 19:38

281

7

426



La Push

We kwamen eindelijk in La Push tegelijke tijd met de andere aan. Ik kletste nog wat en ging wat lopen samen met Jessica. "Er komen straks nog andere vrienden van me, van school." zei ze. Ik knikte. "Is prima" Ik keek mijn ogen uit. Er kwam een paar jongens ons kant op gelopen. "Hi" zei Jessica. Echt precies haar weer. Ze was in die korte tijd nog nooit zo dom geweest, je gaat toch niet gelijk 'Hi' zeggen. Zij blijkbaar dus wel. "Ow, Hoi. Ik ben Jacob" zei een jongen, die dus blijkbaar Jacob heette. Ik kon makkelijk in zijn mooie ogen kijken. Je kon er zo gewoon in verdwalen. Ik bleef maar staren. "eeey, Eva." roept er iemand ineens. Ik schrik me rot en draai me ineens om. Daar staat Bella, ineens voor me neus. Jessica loopt verschrikt boos weg. Ik wijs naar haar. "Wat heeft zij nou weer zeg?" vraag ik. Ze halen hun schouders op. Hee, Jake" zegt Bella terwijl ze hem omhelst. Ze kent hem waarschijnlijk heel goed. De andere jongens gaan weg, en Jake, Bella en ik blijven over. "Wat doe jij hier?" vraag ik aan haar. "Ik wou Jake gewoon weer een keertje zien" zei ze. Ik knikte. Ik geloofde het wel naar haar verhaal. "Hoe vind je het op school?" vraagt Jacob ineens, na lange stilte. Ik haal mijn schouders op. "Iedereen is veel aardiger dan waar ik vandaar kwam. Dat wel. Maar het weer is hier zo slecht" grap ik. Ze knikken beiden. "Wat zullen we doen. De andere zullen waarschijnlijk toch wel niet meer komen" stelt Bella voor. Ik kijk Jake aan. Hij knippert een paar keer naar zijn ogen. "Bios?"


Reacties:

1 2

duracelkonyn
duracelkonyn zei op 18 juli 2010 - 16:49:
snel berder gaan


Sunrise
Sunrise zei op 12 april 2010 - 6:52:
Yaaaaay!
Wil je me waarschuwen als je verder bent?


MyReflection
MyReflection zei op 11 dec 2009 - 13:26:
Ik had dit stukje al een paar dagen geleden gelezen,
maar vergat er steeds een reactie bij te zetten.

maar zoals altijd weer een meesterstuk,
snel verder,
xx


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 10 dec 2009 - 14:39:
Jakeeeeeeee <3__<3
Hihi^^
Snel verder.
<3


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 23:04:
Jacooooob. <3
Laat je het me weten als je een nieuw stuk hebt? ^^