Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Goodbye my friend (afgelopen) » Number two; Tell me more about you!

Goodbye my friend (afgelopen)

8 dec 2009 - 21:05

424

8

424



Number two; Tell me more about you!

Dat Bill figuur was best aardig. We liepen samen naar huis. Hij woonde amper een straat verder. We hadden nummers en msn adressen uitgewisseld. “Kom je straks online?”¯ vroeg Bill. “Ik denk het wel”¯ zei ik. Bill knikte. Ik moest indraaien. “Tot morgen”¯ zei Bill. “Jip”¯ zei ik. Ik zwaaide nog even. Ik liep met een beter gevoel naar huis dan dat ik vertrokken was. Maar het gat in mijn hart zal nooit meer geheeld worden. Dat voel ik nu al. Ik gooide mijn tas neer en schopte mijn schoenen erlangs. Ik ging in de zetel zitten en staarde leeg naar de tv. Mijn moeder keek naar me. Ze trok een bezorgd gezicht. Net toen ze wat wilde zeggen stond ik op. Hier heb ik geen zin in. Echt niet. Ik ging achter mijn bureau zitten. De afscheidsbrief van Emily hing op. 1 zin had ze gemarkeerd. “Wanneer afscheid iets is voor een nieuw begin”¯ Ik startte mijn laptop op. Ik ging op msn. Bill was al online. Ik startte meteen een gesprek met hem.

Kirr says;
hayy
Billie says;
haay meis, gaatie?
Kirr says;
ja hoor (;
Billie says;
oké maar niet liegen ea (;
Kirr says;
nee nee papa
Billie says;
whoew kben je vader x’)
Kirr says;
Zeg vertel wat over jezelf maat
Billie says;
eehum, ik ben even oud als jou en heb een tweelingbroer die Tom heet en ik hou van zingen, dat is het belangrijkste x’)
Kirr says;
ahah x’)
Billie says;
En jij? Nog iets te verbergen?
Kirr says;
ehum, ik heb geen zussen of broers, mijn ouders zijn gescheiden, ik woon bij mijn moeder en ik ben levensloos en heb geen vrienden.
Billie says;
Dat laatste klopt niet he (;
Kirr says;
Wij vrienden? Gaaf
Billie says;
Vind ik ook :}
Kirr says;
Ahaha gekke :’)
Billie says;
Zeg heb je zin om woensdag namiddag langs te komen?
Kirr says;
Als dat mag van mijn moeder, zeer graag
Billie says;
Jajj, nou moet ik gaan, ik zie je morgen?
Kirr says;
Jaah zeker!
Billie says;
Goed zo

Ik ging nu maar eten. Ik wilde geen vragen over hoe het met me ging. Het ging prima met me. Echt waar. Toch keek mam wat naar me. Ik probeerde het te negeren. “Liefje, morgen komt mijn nieuwe vriend slapen”¯ zei mam. Ik keek haar aan. Had ze een nieuwe vriend. Nee! Ik vond haar vrijgezellen leven net zo gaaf. We deden meer dingen samen. “Hoe heet hij?”¯ vroeg ik rustig. “James”¯ zei mam kalm. Ik had zin om op te springen en te roepen dat ze single moest blijven. Maar ik hield me in. Mam was gelukkig. En dat hoort zo. Achja. Het leven moet verder zeker?


Reacties:

1 2

VampireHeidi
VampireHeidi zei op 11 dec 2009 - 18:38:
Ooeh ik ga snel verder naar het volgende stukje ^^


VampireKiss
VampireKiss zei op 10 dec 2009 - 17:39:
Woooow echt mooi ;o
Ik zie alles ook gewoon voor me [:
Snelverder<3


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 10 dec 2009 - 14:43:
“Wanneer afscheid iets is voor een nieuw begin”¯


Heel mooi zinnetje<3

Het hele verhaal is tot nu toe geweldig^^

Snel verder
<3


Xpam05
Xpam05 zei op 9 dec 2009 - 21:11:
“Wanneer afscheid iets is voor een nieuw begin”¯

Ik vind dit zinnetje wel heeel erg mooi!
snel verder?
xxx


DODOTosca
DODOTosca zei op 9 dec 2009 - 19:38:
Ik hou van dit verhaal. <3