Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » in die nacht' » (voorn rebekka omdat ze een volgend hoofdstuk wou met yaoi XD)

in die nacht'

10 dec 2009 - 13:52

535

1

210



(voorn rebekka omdat ze een volgend hoofdstuk wou met yaoi XD)

hier kotm wat yaoi in voor.. dus veel plezier XD

“kom je mee naar mijn huis?”¯ vraagt masato lief aan mitsuru. Mitsuru kijkt twijfelachtig maar knikt dan toch blij ja. Samen wandelen ze naar huis. Onderweg worden ze lastig gevallen. Mitsuru verschuilt zich achter masato. “wat moeten jullie!”¯ vraagt masato bitsig. De jongen kijkt gemeen en trekt mitsuru naar hem toe. Masato begint de jongen gaan te slaan, maar dta helpt niet. mitsuru kijkt bang. De jongen rent met mitsuru weg. Masato bart in huilen uit. hij pakt zijn mobieltje en belt naar takeru. “hallo met takeru..”¯ masato snikt en verteld wat er is gebeurd. “wacht even blijf daar!”¯ takeru legt af. Masato gaat op de grond zitten en trekt zijn knieën op zodat hij zijn hoofd er op kan leggen. zijn armen slaagt hij om zijn benen en blijft zo zitten. Takeru komt er aangerend. “naar waar zijn ze gelopen?”¯ masato snikt nog even. “rechtdoor denk ik”¯ zegt masato onzeker. Takeru trekt masato recht en begint te rennen. “HELP AJB!! “ masato kent de stem en begint de huilen. “goed zo mitsuru roep maar dan kunnen we je komen helpen”¯ fluistert takeru. “shttt.. het komt goed!”¯ sust takeru masato. Masato knikt en blijft rennen. “AJB HELP ME DAN”¯ horen ze nu duidelijk. “hij heeft pijn, hij doet hem pijn gvd”¯ roept masato. Takeru is al een eind verder en blijft stil staan. “masato dit wil je niet zien blijf daar”¯ zegt takeru woest. “wat.. wat is er dan?”¯ masato rent weer en gata naast takeru staan. “gvd”¯ daar zien ze mitsuru hij word verkracht. Masato en takeru zijn woedend en lopen op de gast af. “blijf met je poten van me vriend”¯ roept masato en duwt die jongen van mitsuru weg. En begint hem te schoppen en te slaan. Mitsuru is in shock en huilt hartverscheurend. “ga maar naar mitsuru ik handel dit wel af”¯ masato gaat naar mitsuru en takeru pakt de jongen vast en belt naar de politie. “gaat het een beetje?”¯ vraagt masato stil. het deed hem pijn om zijn vriendje te zien terwijl hij verkracht word. Mitsuru schud nee en klemt zich aan masato vast. “ajb blijf bij me”¯ zegt mitsuru bang. Ondertussen heeft de politie mitsuru al ondervraagt en blablabla de jongen heeft levenslang. Mitsuru takeru en masato zijn al ondertussen naar de andere jongens gegaan. De jongens schrokken zich kapot en troosten mitsuru. Masato pakt mitsuru zijn hand vast. “jongens ik ben even praten met mitsuru”¯ zegt hij . ze gaan naar mitsuru zijn kamer. Ze hadden samen een grote appartement. Mitsuru pakt masato stevig vast. Dank je”¯ zegt hij schor. Masato kijkt hem verliefd aan. Ze beginnen te zoenen en masato gaan met zijn handen onder mitsuru zijn t-shirt. Mitsuru giechelt een beetje. Masato trekt mitsuru zijn t-shirt uit en zoent in zijn nek. “i..i k word geill”¯ zegt masato kreunend. Mitsuru grinnikt. En trekt masato zijn broek uit. hij zakt met zijn hoofd naar beneden en begint kusjes te geven aan de rand van masato zijn boxer. Masato kreunt een beetje. mitsuru gaat weer naar boven en duwt masato tegen de muur aan. Hij gaat met zijn hand over de boxer heen en geeft terwijl kusjes in masato zij nhals...


mwhahaha gemeen van mij om nu te stoppen XD


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 10 dec 2009 - 13:57:
verder! en snel!!

HET IS SUPER!!!

WE WANT MORE

WE WANT MORE

ik bedoel..

I WANT MORE!!

want ik ben in me eentje en niet met andere

BOEIEND

verder ajb ajb ajb

deze geobsedeerde yaoi fangirl kan niet lang zonder yaoi anders gaat ze doooooooood!!

*huilt dramatisch*



nja hvj