Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Proloog;

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

10 dec 2009 - 22:11

250

4

360



Proloog;

Ik ben Hilary. 19 en genietend van het leven. Zou je denken? Nou niet dat mijn leven zo slecht is. Maar wel op liefdesvlak. Ik vind de ‘ware’ maar niet. Al die jongens zijn zo ‘vervelend’. Behalve die ene jongen. Die ene jongen van tv. Die wereld beroemd is, en die ik waarschijnlijk nooit te zien krijg. Ach ja. Ik moet er maar me leren leven dat je idool je idool zal blijven hè. Zo gaat dat nou eenmaal. En heb ik al verteld dat ik een beste vriendin heb? Vast niet hè. Nou ze heet Katy en wij zijn onafscheidelijk. Wij zijn altijd samen. En ik zal het onze ouders altijd dankbaar zijn om langs elkaar te gaan wonen. Dat is toch gaaf. Onze ramen staan de zelfde richting uit, dus kunnen we communiceren. Soms is het grappig. Oké altijd. Zeker als je Katy echt kent. Als je haar zo ziet zou je dingen over haar gaan denken die niet kloppen. Als je haar niet echt kent en als je dan in haar ogen kijkt, zie je misschien een agressief meisje, die aandacht te kort heeft. Maar, dat is niet zo. Katy haar ouders houden van haar. Het is niet omdat ze zo een stijl heeft, dat ze echt zo anders is. En ik, ik zie veel. Ik zie een geweldig meisje, die is als jij en iedereen. Eigenlijk kan iedereen dit zien. Je moet er alleen moeite voor doen. Katy is ook de meter van mijn zoontje.


Reacties:


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 11 dec 2009 - 13:19:
Whieeeeeeeeee, Josh is zoo cute :3
En jouw verhaal vind ik nu al geweldig.
Dubbel Whieeeeeeeeeee :3
En straks meer Whieeeeeeeeeeee als jij verder gaat??

Snel Verder dan maar, anders word dat Whieeeeeeeeeee heel erg irritant 8D


VampireFangs zei op 10 dec 2009 - 22:30:
Ik heb je al verteld dat dit super is?:3
En Josh is cute, X3
Ik ga een plaatje van mijn broertje gebruiken als baby in één van mijn verhalen -zegt niet welke!- XD
EnEn, ik wil meer :3
En, ik vroeg me af hé.
Waarom zijn het altijd emo's in jouw verhalen?
Heeft dat een reden?8D
Niet dat ik het erg vind.
Alleen vind ik Hillary nogal eng. XD
HAHAHA, wat lul ik nou weer?
Jij schrijft absorberend. <33


VampireKiss
VampireKiss zei op 10 dec 2009 - 22:27:
Woooow, echt vet <3
Snelverder ;D


Lisaa
Lisaa zei op 10 dec 2009 - 22:13:
Lijkt me een super verhaal<3
xx