Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Goodbye my friend (afgelopen) » Number four; Ready! Set! Go! Its time run to a new start!

Goodbye my friend (afgelopen)

10 dec 2009 - 22:13

521

4

252



Number four; Ready! Set! Go! Its time run to a new start!

Ik wachtte Bill op. Aan het eind van mijn straat. Ik zag hem van ver aankomen. Hij zwaaide. Ik zwaaide terug. Hij versnelde zijn pas. Toen ging hij rennen. Ik zag hem bijna op zijn gezicht gaan. Ik grappig zicht. Ik moest lachen. “ik ben niet handig”¯ zei hij. Ik lachte weer. “Kom door, dan kan je je sigaret nog roken.”¯ zei ik. “Nee, ik heb besloten om te minderen”¯ zei Bill. “Aah”¯ zei ik verrast. “Ja”¯ glimlachte Bill trots. Ik grijnsde. We gingen naar achter de toiletten. Nu zat Bill kauwgom te eten. “Nieuwe verslaving?”¯ vroeg ik. “nee, das gewoon in de plaats van een sigaret”¯ zei Bill. “Hoe laat mag ik trouwens komen naar je thuis?”¯ vroeg ik. “Meteen na school”¯ zei Bill. Ik glimlachte. “leuk”¯ zei ik. “vind ik ook, mijn broer wil je graag ontmoeten”¯ zei Bill. “oeeh, gaaf”¯ zei ik. Bill lachte. Gelukkig verliep de voormiddag vlot. “Wat eet jij eigenlijk op woensdag middag?”¯ vroeg ik. “Pizza”¯ zei Bill. “lekker”¯ zei ik met een glimlach. “Weet ik”¯ zei Bill. “Maar vind je het erg als Tom meewandelt? Mijn broer”¯ vroeg Bill nog. “nee”¯ zei ik. Die Tom stond te wachten buiten de poort. What, was DE Tom de vervelendste gast van school en mijn klas is zijn broer. Gaaf. “Kirsten, ben jij zijn vriendinnetje?”¯ vroeg Tom verbaasd en verrast. Ik keek hem enkel aan. “Ga toch weg Tom”¯ zei ik. “Jullie kenen elkaar al?”¯ vroeg Bill. “Helaas wel”¯ bromde ik. Emily was zijn ex. Ze hadden een relatie. En Tom bedroog haar. Sinds toen heb ik een haat op hem. Tom liep wat achter mijn gat en probeerde indruk op me te maken. Hij weet goed genoeg dat ik hem haat. “Waarom haat je hem?”¯ vroeg Bill die langs me liep. “Hij had een relatie met Emily, hij bedroog haar en brak haar hart, 1 van de redenen waarom ze sprong”¯ zei ik. “ooh”¯ zei Bill. Ik zag hem een blik op Tom geven. Ik ging op Bill zijn bed zitten. “Sorry van net, maar hij brak het hart van mijn allerbeste vriendin. Bill kwam langs me zitten. “Je mag kwaad op hem zijn, hij breekt zoveel harten”¯ zei hij. Bill knakte zijn vingers. Er was even een stilte. “Bill ik wil je bedanken, sinds jij in mijn leven kwam, een paar dagen geleden, heb ik het gevoel, dat jij me een nieuw leven geeft, een leven met een nieuwe start”¯ zei ik. “Ik vind dat leuk om te horen”¯ zei Bill. Hij keek me aan. Toen moest ik lachen. Tom kwam binnen met een dienblad met pizza. “Dames jullie eten”¯ zei hij met een grijns. “ha-ha, ga nou maar weg Tom”¯ zei Bill. “Oké Billa”¯ lachte hij. Bill duwde hem de kamer uit. “Hij probeert indruk op je te maken door mij belachelijk te maken”¯ zei Bill. Ik trok mijn wenkbrauw op. “Dat hij maar weet dat het niet lukt”¯ zei ik. Bill lachte. “Tast toe, zou ik zeggen”¯ zei hij. “Graag”¯ zei ik. Mijn maag gromde. “Wat heb jij opgegeten, een levende beer?”¯ vroeg Bill met een lach. Ik lachte en nam een hap.


Reacties:


WendyPendy
WendyPendy zei op 12 dec 2009 - 15:08:


mooi mooi

Verder


VampireFangs zei op 11 dec 2009 - 22:12:
MEEER O-O
EN JIJ HEBT MEER,
-HEB JE VERTELD, NIET LIEGEN!XD-
GEEF ME MEER O_O
Nu?:3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 11 dec 2009 - 18:49:
Ooeeh i like it!
En ik wil ook pizzaaaaa <33

Snel verder ^^


VampireKiss
VampireKiss zei op 10 dec 2009 - 22:31:
Awesome <3
Ik vind jou schrijftstijl heel prettig.
Ik lees er makkelijk doorheen en het is nog geweldig ook ;D
Me likes!
<3