Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I can't live if living is without you. » 9.

I can't live if living is without you.

11 dec 2009 - 21:15

380

1

191



9.

Hier loop ik dan. Weg van Angela, naar iets waar ik niet heen wil. Natuurlijk mis ik Carina ook wel, maar ik heb zo'n goede band met Angela gekregen die paar dagen. Ze was zo lief voor me, net een tweede moeder. Maar dan een moeder die lief voor me is, niet zo'n moeder of vader wat ik nu heb. Oh god, mijn ouders gaan scheiden. Dat is waar ook. Godness.

Rain.

Tears from my eyes,
It's fall like rain.
So much pain I feel inside,
It's not enough to die.

Nothing is enough to die,
'Cause friends are on my side.
If they not here,
It's enough to die.


Dat is alles wat ik nog heb, vrienden. Twee vrienden. Angela en Carina, de mensen waar ik zo van houd. De rest moet me niet, en dat boeit me niet. Krak, krak, krak. Ik loop nu over het grindpad heen naar de achtertuin. Dan open ik de deur en sta ik met alweer mijn make-up uitgelopen in de keuken. Als je in onze keuken staat kun je via een raam in de tuin kijken, ons lelijke kleine verrote achtertuintje. "DAAR BEN JE EINDELIJK!" hoor ik mijn moeder gillen. Jezus, mens. Ik hoef nog niet dood! "Hoi, mam." zeg ik droog. Ze kijkt me geschrokken aan. "Je..Je make-up! Ik zei toch dat je geen make-up moest dragen. Want jongens huilen ook. Ben je echt zo over straat heen geweest?! En mark, je moe-" rateld ze door, even was ik bang dat ze zou stikken maar dat deed ze niet. "Ik ga douchen." zeg ik zacht en ik loop de trap op met mijn tassen. Ik spring snel onder de douch, doe hetzelfde wat ik deze dag al had gedaan en stap er weer onder weg. Jezus, schoonheid zeg. Ik heb mijn haar vandaag al twee keer gewassen. Nog een paar dagen! Ik strompel naar mijn bed en pak mijn dagboek. Ik schrijf erin wat ik de afgelopen dagen heb mee gemaakt en ik schrijf mijn gedicht er ook in. Dan leg ik mijn dagboek weer weg en plof ik op bed, ik had gelijk mijn pyama aangedaan toen ik klaar was met douchen. Ik kruip onder de warme deken. Toch wel fijn, weer in mijn eigen bed slapen. En met die gedachte van ik in slaap, in een lange droomloze slaap.


Reacties:


Kaulitz
Kaulitz zei op 24 juni 2011 - 18:50:
Jongens, die moeder hé. Echt. --'
Billlie, slaap maar goed uit, morgen is er een nieuwe dag, en dan mag je bijna naar TH gaan! (: