Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I can't live if living is without you. » 10.

I can't live if living is without you.

11 dec 2009 - 21:16

345

1

191



10.

"Ik hou van je" fluistert Carina. "Ik ook van jou." fluister ik.
Ze komt dichterbij en onze lippen raken elkaar.
Als onze tongen elkaar raken maak ik me los en kijk ik haar geschrokken aan. "Nee." zeg ik zacht. Ze kijkt me raar aan.
"Ik ben homo."

Ik schrik wakker. Waarom moet ik dit zo vaak opnieuw mee maken? Dit was afgelopen en het is niet weer gebeurd. Mischien vind ze me nog wel leuk, maar ik ben homo. En dat weet ze, dat weet ze! Ik had het Angela verteld, ze heeft er gelukkig geen problemen van gemaakt. Daar ben ik ontzettend blij over. Angela.. Ik sta op en loop mijn kamer uit naar de badkamer. Ik open de deur en loop naar binnen, de douch. Ik zet de heerlijk warme douch aan en trek mijn 'pyama' uit. Dan spring ik onder de douch en spoel de zorgen tijdelijk van me af. Ik sluit mijn ogen genietend maar mijn moment word verstoord door mijn moeder. "Ik ga naar mijn werk! En vanavond heb ik een feest, dus je ziet me niet eerder als morgen!" krijst ze door de deur. "Oké! Leg je geld neer op de tafel?" schreeuw ik door de deur heen. "Ja, voor je eten he!" roept ze. "Yo!" gil ik. Ik douch weer verder maar ik geniet niet echt meer van de douch. Als ik anderhalf uur later beneden kom en de telefoon gaat, wil ik eerst niet op nemen, maar ik neem toch maar op. "Met Mark?"'
"-...-"
"Ja! Ik kom eraan, oke?"
"-...-"
"Cool, is goed. Dat zal ik mee nemen. Mijn moeder komt toch morgen pas weer terug. Tot zo!" roep ik vrolijk tegen de telefoon. Ik leg de telefoon neer en ik begin mijn spullen te pakken. Ik ga weer naar Angela! Ik blijf er weer slapen! Ik ben zó blij. Ik sms Carina nog wel. Dat ik thuis ben geweest enzo. Als ik mijn spullen heb gepakt stap ik op mijn scooter en rijd ik naar het huis van Angela. Na een uur hebben gereden heb ik het eindelijk gevonden en bel ik aan.


Reacties:


Kaulitz
Kaulitz zei op 24 juni 2011 - 18:52:
En TH dan ? Dat is toch bijna? ;s
Maar goed, ik ben wel blij dat hij een vriendin heeft. (:
Ook al is Carina ook zijn Beste vriendin!
Misschien is Mark gewoon Bi?