Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I can't live if living is without you. » 13.

I can't live if living is without you.

11 dec 2009 - 21:18

280

2

237



13.

Nog vijf minuten voordat het concert begint. Ik sta helemaal vooraan en zweet me dood van de spanning. Nog even en ik ga ze gewoon live zien! Ik zie dat Gustav op de drums gaat zitten en al snel volgen Tom en Georg naar hun plaats. Ik kijk lachend naar Carina. Ik ben echt zo blij dat ik hun heb. Angela, Astrid, Carina en Laura. Ik hoor ineens iemand oorverdovend gillen en ik zie dat Laura helemaal uit haar dak gaat. Ik grijns breed. ,,Goedenavond Loitsche!" brult Bill door de microfoon, als het nummer afgelopen is. ,,Yo!" roep ik vrolijk, niet dat hij het gehoord zou hebben, maar toch. ,,Er is me vandaag iets geweldigs overkomen. Ik ben namelijk iemand tegen gekomen." brult hij verder, nu iets minder hard, maar toch nog verstaanbaar. Alle meisjes beginnen te gillen en te joelen. ,,Ik ben een fan tegen gekomen, een jongen." gaat hij verder. Mijn gezicht klaart op, hij is me niet vergeten! Ze gaan verder met spelen en als het allemaal afgelopen is neem ik afscheid van mijn zusjes en vriendin. Ik laat het briefje zien aan de security en ze laten me gelukkig door lopen. Ik klop zenuwachtig aan. Ik ga ze nu gewoon allemaal spreken! ,,De pizza is er!" hoor ik iemand blij roepen. ,,Binnen!" hoor ik een andere stem. Ik open langzaam de deur en ik word aangevlogen door Tom, aan de dreads te zien. Ik gil. ,,Heb je geen pizza?" vraagt hij daarna verbaasd. ,,Nee, ik mocht komen voor een soort Meet & Greet zeg maar." antwoord ik zo normaal mogelijk. ,,Ja, klopt!" komt er uit een hoekje. Ik zie Bill zitten en mijn hart maakt een sprongetje.


Reacties:


Kaulitz
Kaulitz zei op 24 juni 2011 - 19:00:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <3
Jaaaaa ik ben het eens met Hargbloem! Ik ben dus ook dol op je verhaal, wacht neen foute woordenkeuze ; I LOVE IT! <3 En dan werd ik plots verliefd
SNEL VERDER! <3


Hargbloem
Hargbloem zei op 23 juni 2011 - 17:42:
Oooomyyyygaaaawwwd!!!!
Ik HOU van dit verhaal!!
Als je nog verder gaat met dit verhaal, mag ik dan een melding?
Xxx