Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer één; Levensgeschiedenis.

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

11 dec 2009 - 22:07

627

3

340



Nummer één; Levensgeschiedenis.

Vanavond blijf ik bij Katy slapen. Ik zie er naar uit. Ik heb haar al lang genoeg moeten missen door die stomme operatie aan haar voet omdat ze van de trampoline viel toen we een soort van gevecht deden. Ik maakte mijn tas al. Ook al mocht ik pas om 3 uur gaan. Ik keek als ik alles had. Ik liep de trap af. Josh zat op de bank. Hij is zo snoezig. Hij is echt om op te eten. Het valt raar om te zeggen dat hij mijn zoontje is. Ik was 17 toen hij kwam. Nu ben ik 19 en hij 2. Ik ben blij dat mam mee voor hem wilde zorgen. Ik kon hem niet afstaan en laten weg doen was te laat. Niet dat ik dat wilde. Ik ben blij dat ik niet meer studeer. Zo kan ik veel bij hem zijn. Mijn vader werkte bij Universal. En dat kan soms handig zijn. Dankzij mijn vader kreeg ik een platencontract. Maar nu is mijn vader overleden. Ik mis hem. Ik mis hem echt enorm. Hij zou van Josh gehouden hebben. Hij wist wel dat ik zwanger was. Maar 3 weken voor mijn bevalling. Overleed hij. Hij zou een geweldige opa zijn geweest. Ik vind jammer dat hij het niet heeft kunnen meemaken. Vanavond blijft kleine Josh helemaal alleen slapen bij oma. En hij ziet er naar uit. Hij is zo een lieverdje. Ik kan hem moeilijk missen. Wie zijn vader is. Dat hou ik liever voor mezelf. Het was Te gruwelijk. Josh zal het ook nooit te weten komen. Hij kijkt Spongebob. Ik zeg je, hij heeft goede smaak. Mag ik zo meteen Pokémon zien? vroeg Josh zielig. Tuurlijk schatje zei ik en ging bij hem zitten. Hij kroop op mijn schoot. Dankje mammie zei Josh en gaf me een kusje. Hij ging weer tv kijken. Slaapt oma nog? vroeg ik. Ik vind het grappig om mijn moeder oma te noemen. Ze heeft het niet graag en daarom plaag ik haar daar mee. Je oma zit in de keuken riep mam. Ik gaf Josh een kusje en ging naar de keuken. Ik plaag je mam zei ik. Mam lachte. Weet ik liefje zei mam met een lachje. Koffie? ja is goed zei ik en nam een broodje met chocolade. Mam zette een kop koffie voor me neer. Niet te laat opblijven hè, je hebt morgen nog een afspraak met je baas, zei mam. Was ik niet vergeten, ik heb een paar goede songs voor hem, zei ik. Laat eens horen? Waar gaat het over? vroeg mam nieuwsgierig. Het gaat over de laatste jaren, die ik heb meegemaakt zei ik. Josh? vroeg mam. Ook ja, en ook over pap en over Katy zei ik. Ik at het laatste van mijn broodje op. Ik ben benieuwd meisje, zei mam. Ik knikte. Dankje dat je zo in me gelooft zei ik. Ik ging weer bij Josh zitten. Nu Pokémon? vroeg hij. Ik zal het opzetten. Ik ging voor de dvd rek staan en keek waar de dvds van Pokémon stonden. We hadden er veel. Josh is geobsedeerd en sommige zijn nog van toen ik klein was. Welke wil je zien? vroeg ik. Hij keek naar zijn vingertjes en stak er 3 op. Dvd 3? vroeg ik. Josh knikte. Ik nam de dvd en stopte die in de dvd speler. Ik had wel zin om mee te kijken. Ik doe al 2 jaar over een cd. Daarom ben ik nog niet bekend. Het is moeilijk om dingen te vinden die mij inspiratie geven. Maar in die 2 jaren, bijna 3 zelfs, heb ik genoeg inspiratie gekregen om liedjes te schrijven. Ik ben blij dat ik morgen ze kan gaan laten horen. Hopelijk vallen ze in de smaak.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 12 dec 2009 - 20:57:
Ooeeh mooi ^^


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 11 dec 2009 - 22:44:
Mooi stuk.
En Josh is nog steeds cute <3

En jij gaat snel verder??


VampireFangs zei op 11 dec 2009 - 22:15:
Ik ben ook benieuwd of ze in de smaak vallen.
En daarvoor heb ik een vervolg nodig.
-HINTHINT- <3