Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Beginnejte

Afstammeling

12 dec 2009 - 12:42

185

3

276



Beginnejte

Tsja, Het begin... ik vind het eigenlijk best wel vervelend om in de hij zij wij vorm te schrijven dus vanaf het volgende hoofdstuk ga ik over op de ik vorm, vanuit Alice.

Zuchtend liet ze zich zakken op de stoel. Nederlands, les van haar beste vriendin, maar niet heus. Ze hí¡í¡tte Goedele van Ijkenboom. En dan ook nog het eerste uur! Mevrouw van Ijkenboom kwam het lokaal binnen wandelen.
'Dames en heren, graag gaan zitten en mond houden,'zei Van Ijkenboom.
Opeens vloog de deur open, en kwam er een blond meisje binnen.
'Sorry mevrouw, maar mijn cavia heeft diabetes, en dus moest ik hem om het halfuur medicijnen geven, maar ik ga altijd weg op een heel uur en..'
'Stop maar met ratelen juffrouw Stanley, en ga zitten.'
Het blonde meisje plofte naast het zwartharige meisje neer.
'Pff, dat scheelde niets,'zei ze.
'Ja, en sinds wanneer heb jij een cavia Rose?' vroeg het zwartharige meisje.
Rose haalde haar schouders op.
'Weet ik niet. Jij Alice?' Ook Alice schudde haar hoofd.

AAn het einde van de les kregen ze huiswerk op: Ze meosten eeen stamboom gaan maken van hun familie, die zo vermogelijk terug de tijd in ging.
Alice zuchtte. Ze had nou al een hekel aan dat huiswerk. Thuis maar meteen mee beginnen. Maar nu de rest van de uren overleven.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 15:18:
sounds good


whiteangel
whiteangel zei op 2 mei 2011 - 6:45:
Nice hoofdstuk
Ik ga verder lezen


LadyLondon
LadyLondon zei op 14 dec 2009 - 18:13:
Ohw Ohw O_o Stamboom researches zijn echt niet leuk. Damn,dat is veel werk. Dan moet je dus echt helemaal opschrijven van alles en nog wat...en veel werk en leuk leuk :3
<33