Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The vampire games » 9. What to do...

The vampire games

12 dec 2009 - 19:15

270

2

194



9. What to do...

Hand in hand zaten we samen op de boomstam. De zon zag ik langzaam ondergaan. Was het al zo laat? Helaas zou ik toch terug naar huis moeten, maar eerst wilde ik nog een aantal dingen weten. Zachtjes porde ik in zijn zei.
'Alec' fluisterde ik zachtjes. 'Je moet me iets vertellen'.
'Wat je maar wilt' zei hij lief.
Ik nam een grote hap adem en dacht na over wat ik het eerste zou gaan vragen.
'Waarom is het jou schuld dat ik mee moet doen aan de spelen?' 'Wie is Aro?' 'Wat gaat er gebeuren over een paar weken?' 'Zien we elkaar daarna nog?'
Achter elkaar stelde ik mijn vragen zonder ook maar een keer lucht te halen. Alec luisterde aandachtig zonder mij ook maar een keer te onderbreken. Langzaam begon hij te vertellen.
'Het is mijn schuld omdat onze liefde niet mag bestaan. Ze vonden het wel een goed idee om je in de spelen te stoppen inplaats van je te ver... '
Hij stopte en ik slikte zijn laatste woord in, maar ik wist wat hij wilde zeggen. Vlug ging Alec verder voordat ik er tegen in kon gaan.
'Aro is de leider van ons soort en heeft de spelen gemaakt. Hij kan trouwens bij een aanraking al je gedachten lezen' zei Alec vol puure haat. Je kon zo zien dat ze elkaar alles behalve aarig vinden.
'De komende weken....' fluisterde hij. 'Gaan wij heel veel van elkaar genieten'.
Hij pakte me stevig vast en begon me te knuffelen. Lachend duwde ik hem van mij af en keek hem serieus aan.
'Alec... even serieus!' zei ik streng. 'Vertel het me, Hoe maak ik enige kans om te winnen?'


Reacties:


Earlinde
Earlinde zei op 14 dec 2009 - 18:04:
znel verder!!!
Alec is cute....
Maar snel verder!
En lilly moet winnen.
Snel verder!

xx


MyReflection
MyReflection zei op 13 dec 2009 - 11:46:
she has to win, does she?????

dit is weeer een prachtig stukje,

'De komende weken....' fluisterde hij. 'Gaan wij heel veel van elkaar genieten'.

dit is zo schattig,
snel verder,
xx