Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Out of nowhere... » 3. Dream

Out of nowhere...

12 dec 2009 - 19:23

219

3

169



3. Dream

De lucht is donker. Zo donker dat ik geen hand voor ogen zie. Voorzichtig schuifel ik op mijn gevoel naar voren. De maan schijnt tussen de bomen door waardoor ik soms de vage omtrek van iets kan zien. achter mij hoor ik iets ritselen. Snel kijk ik om en begin te rennen. Een zwarte schim rent achter mij aan. Steeds sneller komt hij dichterbij terwijl ik mijn pas versnel. Het licht verandert en ik word haast verblind door de felle zon. De schim stopt onmiddelijk wat waarschijnlijk door het felle licht komt. Hard ren ik verder voor als hij terug komt, maar het is te laat. IK val naar beneden in een groot, diep gat midden in de weg. Na een tijdje val ik hard neer recht in de modderige massa. gestrest probeer ik mijn kleding schoon te vegen, wat helaas niet lukt... De modder zit zo ongeveer aan mijn kleding vast geplakt. Ik probeer weg te komen, maar als ik weg probeer te lopen val ik weer recht in de modder. Net als ik op wil staan schieten er wel 10 mensen van mijn leeftijd recht uit de grond. Eerst kijken ze me nieuwsgierig aan, maar barsten daarna in lachen uit terwijl ze naar mij wijzen.
******************************************
Gillend word ik wakker. Het is maar een droom! een stomme vervelende droom!


Reacties:


Earlinde
Earlinde zei op 14 dec 2009 - 18:01:
Scary dream!
maar, snel meer!!!
En wil je dat vertellen dan???


MyReflection
MyReflection zei op 13 dec 2009 - 12:34:
vervellende droom zeg,
zeg me maar wanneer verder bent,
xx


Mensenkind
Mensenkind zei op 12 dec 2009 - 19:37:
Bleeeegh, creepy droom. ;o
Ook een beetje herkenbaar. ;o
Weer berichtje als je nieuw stuk hebt? ;D

xx.