Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer twee; Slaapparty!

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

12 dec 2009 - 19:43

939

4

383



Nummer twee; Slaapparty!

Ik gaf Josh een kusje op zijn voorhoofdje. “Nu moet mama naar Tante Katy, en kan jij lekker slaapfeestje houden met oma h蔝 zei ik met een glimlach. Josh gaf me een dikke knuffel. “Als er wat is, hoef je maar te bellen ofzo” zei ik tegen mam. Ik nam mijn tas en gaf Josh nog een laatste kusje. “Tot morgen hè liefje” zei ik. “Tot morgen mam” zei ik. Ik ging gewoon naar de buren. Ik ging langs achter. Katy stond al te springen. Ze vloog in mijn armen. “En leeft die poot van je nog?” vroeg ik met een lach. “Ja, kijk zo goed als nieuw” zei ze. “Awesome” grijnsde ik. “Kom, ik heb het boven gezellig gemaakt” knipoogde ze. Ik lachte. Ik kwam op haar kamer. Er stonden op sommige plekken kaarsen en het was er lekker warm. “Leuk” zei ik met een grijns. We gingen in haar zwarte sofa zitten. “Filmpje vanavond?” vroeg Katy. “Adhö, welke?” vroeg ik. “Bub,” zei Katy die haar eigenlijk veel te grote tv aanduwde. Ik trok mijn schoenen uit. “Zeg, Pokémon misschien” lachte Katy. “Ik heb net dvd 3 gekeken met Josh” lachte ik. “Ik heb ze allemaal, keuze genoeg” grijnsde Katy. “Naah, ik heb ze allemaal al miljoenen keer gezien” lachte ik. “Mag ik dan eens met Josh Pokémon kijken?” vroeg Katy zielig. “Als Josh dat wil” lachte ik. “Awesome” grijnsde Katy. “Wat dacht je van een lekkere Opera van mijn vader?” vroeg Katy met een gemene grijns. “Waag het niet” lachte ik. “Woeps mijn hand schoot uit” grijnsde Katy die een schijfje in de dvd speler duwde en op play duwde. Een of andere opera verscheen. “Plies, zet dit af” zei ik. “Ja mammie” zei Katy. “Hartelijk bedankt kindje” lachte ik. Het deed goed nog eens zo te lachen. “Zeg, morgen weer grote dag h蔝 zei Katy hyper die onder tussen op me was gesprongen en me probeerde te kietelen. “Ja, ik ben best nerveus” zei ik. “Het gaat je lukken, je hebt een contract” zei Katy. “Ja, maar ze kunnen het nog altijd stop zetten h蔝 zei ik. “Daar moet je niet aan denken, en trouwens, jou stem is mega, die kunnen ze toch niet weigeren” zei Katy. “Wat moet ik toch zonder jou beginnen” zei ik. “Niets” grijnsde Katy. Ik lachte. Toen het al redelijk laat was, konden we het niet laten om even naar Josh te bellen. Ik kan echt niet meer zonder hem leven. Hij is niet enkel mijn zoontje. Hij is ook een beste vriend van me. En hij is het metekindje van Katy. We hadden zeker een halfuur gebeld. “Dat kind is zo lief” zei Katy. “Mijn kind” zei ik trots. “Aah jij bent ook cute als je zegt dat jou kind schattig is” grijnsde Katy. Ik lachte. Nu gingen we een film kijken. Katy heeft leuke films. Ze heeft er nog meer als ik. “PS: I love you?” vroeg Katy. “jaah, dies geweldig” zei ik. Katy duwde die er in. “Ik laat hem al opstarten, wat wil je drinken? Is een cola fles van 2 liter goed en een grote bak popcorn en nog wat chips?” vroeg Katy. “Ja hoor” lachte ik. Katy kwam met al die dingen terug. Ze zette die op het tafeltje voor ons. Ze gooide wat extra zakken chips op haar bed. “Das proviand voor vannacht” zei Katy serieus. Ik lachte. “Wist jij al dat je zo hilarisch bent” zei ik. “Ja” glimlachte Katy breed en sprong weer langs me in haar sofa. “En nu gaan we kijken naar de mooiste film ter wereld” grijnsde Katy. “Uhu, prachtige film” zei ik en strekte me eens uit. Het was tegen half 1 toen we gingen slapen. “Ik moet morgen om half 3 bij die man zijn, dus dan moet ik nog even naar huis om me te douchen” zei ik. “Begrijp ik, het gaat hier om jou carrière, en die is belangrijk.” zei Katy. “En jij? wat ga jij als werk doen?” vroeg ik. “Bub kweet nog niet” zei Katy. “Als ik beroemd ben, moet jij mijn visagist worden” zei ik. “Echt? awesome” grijnsde Katy. “En dan moet je backstage op Josh passen, maar dat vind je vast niet zo erg” lachte ik. “Tuurlijk niet, dat vind ik het leukste werk dat er bestaat” zei Katy. Ik lachte. “Ik hoop dat die mens ook mijn liedjes goed vind” zei ik. “Tuurlijk, en als hij dat niet vind, dan krijgt hij met mij te doen” zei Katy. Ik lachte. “Slaapgoed” zei ik. “Ja, jij ook” zei Katy. Katy knipte het lichtje uit. Echt slapen konden we nog niet. Er hing iets in mijn gezicht. Het kriebelde enorm. “Hmm” bromde ik. Nu kietelde iemand mijn voeten. “Oké, ik sta al op” zei ik. Katy lachte. “Goede morgen” grijnsde ze. Ik lachte. Ik strekte me uit. We aten ontbijt. “Past je moeder op Josh?” vroeg Katy. “Ja, ze nam vrij vandaag, als je wil kan je haar gaan helpen” zei ik. “Of ik kom met jou mee” zei Katy. “Als jij dat wilt, vind ik dat echt gaaf” zei ik. “Je bent mijn beste vriendin, tuurlijk kom ik graag met je mee” zei Katy. “Goed, dan ga ik me nu thuis douchen en wat anders aantrekken” zei ik. “ik ga het zelfde doen” zei Katy. “Tot strakjes” zei ik. Ik kwam de woonkamer binnen. Het was nog stil hier. Ik ging even boven kijken. Ik opende de slaapkamer deur van mijn moeder. Josh lag daar bij mam te slapen. Kei lief. Ik ging naar mijn kamer en koos een nieuw setje van kleren uit en nam het mee naar de badkamer.


Reacties:


VampireFangs zei op 13 dec 2009 - 14:32:
AAAAH verder :3


VampireKiss
VampireKiss zei op 13 dec 2009 - 10:35:
Aww ik vind Josh echt schattig :'D
Snelverder!. <3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 12 dec 2009 - 21:04:
Ahw vet leuk!

Snel verder ^^


Juliette
Juliette zei op 12 dec 2009 - 20:36:
Leuk verhaal<3